Ik zal R&P 'ns vragen of ik hun foto van Hesa Sugar Chex mag lenen om te scannen. Daarop is hij veel donkerder van kleur.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jessiejanes schreef:
Wranglerbutt schreef:Dit is een paard uit de tijd van Vorstenbosch???[img]
http://www.mijnalbum.nl/Foto=KJWBO6QT[/img]
Western promotiedag manege de Vosberg Panningen, maart 1994.
Volgens mij zit Willem hier op de al vaker besproken Muriel Tivio, een geweldig snel & wendbaar WCH merrietje.
Wranglerbutt schreef:Lange Herman met Sonnys Gold Mine, WRLimburg met Shamrock Seven en rechts onderin Muppet?
WRLimburg schreef:Yep, Ruben & Rieky waren er ook bij. En de Future Guys. Absoluut Vorstenbosch-periodeWranglerbutt schreef:[img]
http://www.mijnalbum.nl/Foto=KJWBO6QT[/img]
Western promotiedag manege de Vosberg Panningen, maart 1994.
Volgens mij zit Willem hier op de al vaker besproken Muriel Tivio, een geweldig snel & wendbaar WCH merrietje.
Dit is een paard uit de tijd van Vorstenbosch???

Je was er zelf ook bij, by the way....Citaat:Yep, Ruben & Rieky waren er ook bij. En de Future Guys. Absoluut Vorstenbosch-periode
WRLimburg schreef:* Je zette me op het verkeerde been met je 'lange' Willem; er was toch maar één Willem?... 'lange' Willem Burgmeijer! Inderdaad staat Muppet erop, had ik niet gezien.
Bij de demo in Panningen was Rieky niet bij, wel Marieke en Arthur en verder natuurlijk alle lokale coryfeeën.
... crazycactus schreef:Als de AQHA zegt dat Dr Skunk een bay was, dan ben ik er nu echt van overtuigd dat het paard op deze foto Dr Skunk moet zijn!Volgens de aqha site is Dr Skunk idd een bay, maar zoals gezegd een dun ..... tja wie weet.

. Ik heb een vraagje ik heb indertijd een paint horse gekocht van Leon Joosten(hamont Bel ) "Miss Peppy Bid " genaamd . Die is ervoor eigendom van Willem Burgmeijer geweest en daarvoor kwam ze van oklahoma . Weet iemand iets van deze merrie of heeft iemand ze ooit gekend/gezien . Ik heb me laten vertellen dat Henk van amstel ze ook nog gereden heeft . Jullie zouden me er een groot plezier meedoen door me er iets over te vertellen .
, wie o wie weet iets van mijn paintje Wranglerbutt schreef:
WRLimburg schreef:Mijn Jack!! (Mr Freckle Jet X Shamrock Seven 1989)
Hier nog een keertje in wat betere kwaliteit foto.
. crazycactus schreef:Volgens mij reed Mirjam ook die demo mee in de manege waar Fons zijn broer reed. Jeroen weet jij die nog?????
Chunka ging toen uit zijn/haar dak vanwege een knisperend folie om de bos bloemen die ze kreeg.....
crazycactus schreef:Volgens mij reed Mirjam ook die demo mee in de manege waar Fons zijn broer reed. Jeroen weet jij die nog????? Ik ben het plaatsje even kwijt, het hete manege Heide (of de heide???) Ik kreeg van een goede vriend een tijdje geleden een dvd-tje met compilaties van videobanden van vroeger en toen stond dat er ook op. Ik mocht fons assisteren met zijn lasso act.
Chunka ging toen uit zijn/haar dak vanwege een knisperend folie om de bos bloemen die ze kreeg.....