Leuk quibje! Alvast veel plezier
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ze was inderdaad erg vooruit, maar het was vooral de horde krijsende, huilende en roepende kinderen (met bijhorende lawaaimakende auto'tjes) in de gang die haar gek maakten, waardoor ze inderdaad wel wat bokte. En bij een oefening waar ze superenthousiast van werd, nl. vanaf de ene kant van de bak naar de andere galopperen, halthouden vlak voor de muur, rollback en weer terug galopperen, had ik ook wel een bommetje onder mijn kont
Maar de "rustige" oefeningen, back-up, was ze gelukkig wel kalm 
Handig inderdaad als je paardje het al kent, dan weet je meer waar je naar toe werkt. En 1 december al wedstrijd is inderdaad al vroeg! Ik snap dat je twijfelt, hoor. Zoals je zelf zegt, wedstrijden kunnen later ook nog
Ik was er 2 jaar terug en toen waren er veel echt beginnende ruiters. Ik was toen net begonnen met rijden met mijn pony, deed daar mee en maakte veel fouten maar kreeg ook heel veel tips. Dus als je het leuk vind lekker gaan en de ervaring komt vanzelf.
En heerlijk, zo'n ritje..
Vorige week geld overgemaakt voor het zadel wat ik gekocht heb van ABN -> ING.
Even na 12 uur / één uur in de gaten houden, dan komt het goed.
Als het er dan nog niet op staat ga ik even contact opnemen!
Heb het 15 november al overgemaakt, wordt natuurlijk wel van je rekening afgeschreven.. Maar degene die het moet ontvangen heeft het nog steeds niet. Des te langer duurt het voordat zij het pakket op kan sturen dus 
Ben je helemaal mooi klaar mee! Ik heb gelukkig nog wel geld op m'n rekening staan, maar toch. 
Zul je ook altijd zien he.. Geluk dat je net die 1000 euro er af had inderdaad.