Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MidnightPSan schreef:En dan ook geeneens met zn gezichtje op beeld durven!Zo kan ik er ook wel een verhaal aan kleppen,hard schreeuwen en snel praten , zo moeten de kijkers je wel geloven, just some hot doggin male bovine dump.
deze meneer is dus duidelijk zo'n beroeps lobbyist/stemming maker, als ik zo tekeer zou gaan kan ik ook wel een verhaal maken over hoe zielug een goudvis in een kommetje is.
rapido schreef:MidnightPSan schreef:En dan ook geeneens met zn gezichtje op beeld durven!Zo kan ik er ook wel een verhaal aan kleppen,hard schreeuwen en snel praten , zo moeten de kijkers je wel geloven, just some hot doggin male bovine dump.
deze meneer is dus duidelijk zo'n beroeps lobbyist/stemming maker, als ik zo tekeer zou gaan kan ik ook wel een verhaal maken over hoe zielug een goudvis in een kommetje is.
Ge_Braadslee schreef:.mmm komt mij bekend voor. Een bepaald ssort mensen dat die acties voert. Wat ze willen bereiken waarschijnlijk is dat mens en dier totaal van elkaar gescheiden blijven.
Eigenlijk houden ze dus helemaal niet van dieren en vooral niet van mensen die van dieren houden.. Beetje moeilijk om in schrift uit te leggen maar .
.
Romkabouter schreef:Wat een debiel.