[WN] Craig Schmersal en Miss Lil Addy Tude, FEI World reininigcup

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MidnightPSan

Re: Craig Schmersal en Miss Lil Addy Tude, FEI World reininigcup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 11:37

Zo kan ik er ook wel een verhaal aan kleppen,hard schreeuwen en snel praten , zo moeten de kijkers je wel geloven, just some hot doggin male bovine dump.
deze meneer is dus duidelijk zo'n beroeps lobbyist/stemming maker, als ik zo tekeer zou gaan kan ik ook wel een verhaal maken over hoe zielug een goudvis in een kommetje is.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 11:44

KIJK M ZWEMMEN KIJK M ZWEMMEN STEEDS ZELFDE RONDJE HET ARME DIER KIJK DIE OGEN DIE OGEN ARME VIS DIT IS DIERENLEED OH KIJK NU KIJKT EEN KIND DOOR HET GLAS DIE VIS SCHRIKT ZICH KAPOTTTTTT DIT KAN GEWOON NIET LAAT HEM VRIJ

zoiets?

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 12:00

CherokeeChum: ik heb óók een reinertje van nu 6 wat volledig verkloot is in zijn hoofd door 2 "bekende" nederlandse trainers....jonge jongens...nog geen 30 die willen presteren en de eigenaar van mijn toen 2-jarige heeft hem daar in training gezet.
Gevolg: paard met zadeldwang, luchtzuiger, niet normaal opkunnen stappen, alleen kunnen stoppen en gelijk achteruit rennen, alleen op cirkels kunnen galoperen en ga zo maar door....we zijn nu 1.5 jaar verder en nóg slaat hij dicht wanneer er iets niet goed gaat, hij iets niet snapt....enfin, we zijn een stuk verder, en ik hoef geen shows meer te rijden maar dankzij die goede trainers is er weer een paard getraumatiseerd .

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 12:10

Een vis in een kom IS ook zielig :j

Ik moest flink lachen om het filmpje en vind het gewoon super dat er mensen zijn die hun mening lekker luid verkondigen en schijt aan de wereld hebben, in tegenstelling tot de reiner die mensen wil aanklagen en dus blijkbaar niet achter zijn daden staat.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 12:19

ElCamino schreef:
en de eigenaar van mijn toen 2-jarige heeft hem daar in training gezet.

Wiens schuld is het, die van de trainer of die van de eigenaar?

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 12:21

Ik moest ook lachen om het filmpje/commentaar :D En ja het is stemmingmakerij, maar het komt ook vanuit zijn hart zo te horen. Hij heeft wellicht geen verstand van zaken, maar hij spreekt vanuit zijn gevoel en zijn gevoel zegt dat dit dus niet door de beugel kan en hij vindt dit verschrikkelijk! En dat mag :j

@ElCamino en CC: zulke dingen hoor ik idd vaker, echt te sneu voor woorden zulke paardjes..... ;(

MidnightPSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 12:36

Uit zijn hard? m'n neus , deze mensen worden betaald om ons en de rest van de wereld, dit soort topics in de lucht te houden , en paardensport en hier bij dus de reining in het bijzonder, een slechte naam te bezorgen , waar door er momentum bliijft voor hun organisaties.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 12:48

rom: de eigenaar natuurlijk.....je bent er zelf bij of je het accepteert of niet...
ik zou het nooit dien in elk geval...ten 1e is 2 jaar en dan in training belachelijk in mijn ogen....ten 2e hoe ik niet van die praktijken.... gelukkig is paard nu 1.5 jaar hier en knapt goed op.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 12:52

Maar waarom geef je dan de trainer de schuld?

MidnightPSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 12:55

Maar waar om koop je dan zo'n paard? want dan betaal je dus wel mee aan het instant houden van deze praktijken.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 13:12

MidnightPSan schreef:
Zo kan ik er ook wel een verhaal aan kleppen,hard schreeuwen en snel praten , zo moeten de kijkers je wel geloven, just some hot doggin male bovine dump.
deze meneer is dus duidelijk zo'n beroeps lobbyist/stemming maker, als ik zo tekeer zou gaan kan ik ook wel een verhaal maken over hoe zielug een goudvis in een kommetje is.
En dan ook geeneens met zn gezichtje op beeld durven!
Laatst bijgewerkt door Popstra op 05-06-11 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 13:31

Rom: ik reageerde alleen op Cherokee Chum, níet op het gedoe rond Craig, ok, beetje off-topic ms achteraf...
MPS: ik wist dit niet !!! mijn paard stond teab op marktplaats en ik zocht alleen een weidemaatje voor mijn paard, liep tegen deze aan en kom achteraf hierachter... heeft verder totaal niks hiermee te maken.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 14:51

rapido schreef:
MidnightPSan schreef:
En dan ook geeneens met zn gezichtje op beeld durven!

Ik zou nog maar een keer kijken, hij heeft mega veel video's en komt met gezicht, met naam en toenaam op zijn eigen video's in beeld :j

Het idee dat ie ervoor betaald wordt is ronduit belachelijk, dat er nou trainers zijn die slechte dingen doen voor geld wil niet zeggen dat iedereen alles maar doet voor geld ;) Sommigen onderons doen nog dingen uit liefde, ja, heel ouderwets natuurlijk en voor sommigen blijkbaar niet voor te stellen :)

JohnnyReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 14:57

Al 20 pagina's over die man, hahaha...
Het is heerlijk zonnig weer en warm buiten.

MidnightPSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:02

@ELCamino, O.K. ,ander verhaal.

@Jeddah , Je mag van mij een avondje gaan Googleen, praktijken worden daar gewoon uitgelicht,als het aan dit zoort mensen ligt kan je je hunting gear straks alleen nog op Ebay rusland verkopen.
weet waar je over praat , horse slaughter, animal sports, dog on a leash, alles waar bij mensen dieren "domineren" willen ze gaan aan pakken, dit is het begin.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:15

Ik stem ook geen partij voor de dieren MidnightPSan, ik vind ook dat sommigen het overdrijven, maar we hebben het over deze specefieke man en zijn video's :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:19

Ge_Braadslee schreef:
Al 20 pagina's over die man, hahaha...
Het is heerlijk zonnig weer en warm buiten.

bij jou misschien :P

JohnnyReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:20

.mmm komt mij bekend voor. Een bepaald ssort mensen dat die acties voert. Wat ze willen bereiken waarschijnlijk is dat mens en dier totaal van elkaar gescheiden blijven.
Eigenlijk houden ze dus helemaal niet van dieren en vooral niet van mensen die van dieren houden.. Beetje moeilijk om in schrift uit te leggen maar .
.

JohnnyReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:24

Het zou wel een hoop geld en werk besparen als die lui hun zin krijgen. Ben al vanaf 10 uur bezig met die " zielige " paarden hier en neem net een biertje buiten, dan kan ik weer stallen uitmesten.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:56

Ge_Braadslee schreef:
.mmm komt mij bekend voor. Een bepaald ssort mensen dat die acties voert. Wat ze willen bereiken waarschijnlijk is dat mens en dier totaal van elkaar gescheiden blijven.
Eigenlijk houden ze dus helemaal niet van dieren en vooral niet van mensen die van dieren houden.. Beetje moeilijk om in schrift uit te leggen maar .
.

Hoe bedoel je overdreven.... De liefde voor het paard straalt er vanaf... echt |o

JohnnyReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 16:21

Heb het over die andere jojo, die Rick Goor ofzo met zijn achterlijlke filmpje

En wat Midnight P San schreef over soommige van die oirganisaties die hun ideeen en denkbeelden anderen willen afdwingen.
Dus niet over CS.
Laatst bijgewerkt door JohnnyReiner op 05-06-11 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 16:29

Sorry Y;( Dan heb ik je verkeerd begrepen

JohnnyReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 16:51

Tsja en nu zo ondertussen weet de hele wereld het wel haha..
Zelfs op het shetlandponyforum hebben ze het erover. Zag ik gisteravond na wat googlen..

Het zal misschien ook nog wel bij shownieuws komen, geeft Donner er ook nog commentaar op waarbij meteen de AOW leeftijd van reiners wat wordt verhoogd, want wat die lui doen is makkelijk werk en lekker verdienen, dus die kunnen wel wat langer doorgaan. En er ook nog een speciale Reiningpaarden heffing komt ter bescherming van, en komen Geer en Goor ook nog met een statement.
Ben benieuwd wanneer Cruijff zijn menig geeft... JC heeft overal een mening over.

En misschien nog een leuke discussie bij DWDD met de PVDD.

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 17:21

Romkabouter schreef:
Wat een debiel.

Niet geheel genuanceerd,wel met een hele grote kern van waarheid.
Met name het stukje over de gehele arrogantie,de onverschilligheid waarmee hij al banketstaaf met een andere ruiter het paard nog ff afpoeiert,terwijl het paard niets fout doet ,alleen maar paard is en niet helderziende is m.a.w wat die vent op zijn rug nou weer wil.
Deze man lucht zijn hart,en dat kan ik me goed voorstellen. Dat ie af en toe wat uit de bocht vliegt,tja heb je gelijk aan.
Graig is nu de pisang en lijdend voorwerp,het had net zo goed iemand anders kunnen zijn.
Wat ik wel goed vind is dat er wereldwijd ineens aardig wat mensen wakker geschud worden.
Intimidatie en geweld naar het paard wordt schijnbaar toch niet meer zo gewaardeert.

Ik vind reining nog steeds een mooie sport,ik zou echter wat minder van dit soort excessen willen zien en wat meer controle hierop.
Het is echter niet alleen deze sport,ik heb laatst de NL kampioen hackneys bezig gezien met trainen met zijn paardjes,was ook weinig verheffend om te zien om zomaar ff een voorbeeld tegeven.
En wat sommige recreatie paarden moeten doorstaan is ook niet altijd vrolijk makend.
Kortom het lijkt wel of het algemeen geweten richting de paarden de laatste tijd behoorlijk aan het afglijden is. En het kan geen kwaad dat dat af en toe eens ff in picture komt en uitgelicht word.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 17:34

wat loopt iedereen toch steeds te miepen over dat hij iets tegen een ander zegt en daarbij lacht? dat jullie misschien niet kunnen rijden en praten tegelijk zonder dat je paard aan de kletter gaat ofzo ok maar ik zie daar nu echt geen probleem in.
get over it.