[WN] WN: Marienheem, Wran Open NK

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LindaVelings

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 16:56

Weet iemand ook toevallig de totale uitslagen van de halter??

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 20:54

Ik hoor net per mobiel dat Riecky en Dave de koe-onderdelen hebben gewonnen. Geen echte verrassing lijkt me Knipoog

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 20:57

GEFELICITEEERD!!!
Hoe doen de arabieren het eigenlijk??? Ben zeeeeer benieuwd!!
En heeft marcel met Ibn Armani nog meegedaan bij de koe-onderdelen??
Sorry heb last van Arabitis.

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 22:44

misschien een beetje laat Haha! maar wie gaan er morgen allemaal (van bokt) meedoen en natuurlijk kijken Nerd

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 22:45

ik ga kijken, mijn vriendin constans doet mee.

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 22:58

Vandaag jammergenoeg net te laat voor de versitale horse, heb net de laatste spin gezien. Maar westernriding was mooi. Veel mooie kleurtjes in de paintpleasure en leuke trail.
Koeien onderdelen waren zoals altijd spectaculair.

Zondag ga ik weer heen.
Ik hoop dat de reining ruiters zich een beetje gedragen
En om de prijs van de fotowedstrijd in ontvangst te nemen. 1e plaats en 4e plaats zijn ook bokkers dus die zie ik wel en andere bokkers ken ik niet van gezicht. 2e plaats toevallig ook bokker? Dan wordt het een Bokker fotowedstrijd prijsuitrijking.

Tot zondag

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 07:24

he he wij zijn weer thuis na een zeer leerzaam nk !!!cash heeft ontzettend goed zijn best gedaan!! hij was eerste in de halter aged stallions (2keer) en nederlandskampioen en 1 maal reserve champion.
in de amateur halter was hij een 1maal 1ste en 1maal2de
de hunter ging wat minder 1maal 7de en een keertje 4de na een goed nachtje slaap wilde ik heel graag goed scoren in de pleasure en dat was gelukt!!!! in de open pleasure paints 2maal 2de en nederlands kampioen (karin van bekkum was 2maal 1ste maar reed op een zweeds paard)dus kon geen nederlandskampioen worden.
in de amateur westernpleasure paints was ik 1maal 1ste en 1maal 4de de nederlandse titel ging naar natascha de heer (wel verdient!!!!!) OK dan!
gelukkig zijn we weer thuis maar gaan we zeker terug om naar de reining te kijken!!! de fotos van gera vind ik super Cheese! het is echt leuk om je eigen paard te zien en je zelf in aktie!!!

Willeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 07:51

Heeft iemand toevallig de officiele routebeschrijving naar NK Marienheem? Die dus bij het inschrijfformulier zat? Of staat die hier al ergens? Ik moet er morgen heen, maar weet niet precies de weg en heb gehoord dat er een aantal omleidingen zijn. Kan iemand de routebeschrijving hier neer zetten of pb'en? Alvast bedankt

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 10:51

wow, ik was er gisteravond, heb alleen de cutting onderdelen gezien,
en vond het team penning echt vet, toen werd het publiek ook helemaal gek,
echt mooie paardjes daarzo,
heb ook nog de fokker van mijn paardje ontmoet, echt leuk.

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 11:14

working cowhorse is werkelyk een prachtig onderdeel,wat een spectakel,daarby vergeleken is cutting suf,zoiets moet je zelfdoen.maar al met al een leuke avond.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 14:57

dirkje schreef:
working cowhorse is werkelyk een prachtig onderdeel,wat een spectakel,daarby vergeleken is cutting suf,zoiets moet je zelfdoen.maar al met al een leuke avond.

SUF?????????? Jammer dat je er zo overdenkt, ALS Cutting correct en goed word uitgevoerd is het PRACHTIG! Het was gewoon ENORM jammer dat de koeien niet te werken waren!! Het was te warm voor die dieren. Echt vrezelijk jammer was dat, toch waren er een paar paarden die mijn hart harder deden kloppen, die lieten gave bewegingen zien!! Ook paarden die zich niet konden laten zien door de koeien.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 18:18

Hoi ik ben terug... Leuk dagje gehad. Een stalgenootje van mij is bij judge nr 2 1e geworden in de amateur trail. Mijn vriendin Constans reed een heel nette proef...helaas een spin teveel. Diskwalificatie. Morgen weer een kans...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 18:43

weet iemand al uitlsgane van de reining van vandaag? ik kreeg vanmiddag al door dat walter bouwmeester 1 en 2 was geworden van de 49, maar ik weet niet welk onderdeel dat was..

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 19:59

Ik hoop dat er morgen nog wat bokkers zijn, zodat ik niet als enige met mijn 'boktsticker' op loop........Heb er zin in! na al die verhalen hier kan ik morgen eindelijk m'n hart ophalen Kwijl Cheese!

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 20:19

weet iemand hoelaat morgen de reining begint

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 20:42

Walter Bouwmeester was idd 1e en 2e in de AQHA Open Reining. Barry was hierin 1e en 5e, Rieky was natuurlijk weer goed geplaatst,Jurgen Poels is Nederlands kampioen junior reining,reed een hele mooie proef,verder kan ik het me niet meer helemaal voor de geest halen, eest maar eens gaan slapen na zo'n lange dag....Wel mooi zo'n goedgevulde klasses, zo kun je in 1 wedstrijd je ROM halen!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 23:01

iets meer dan 100 runs gezien vandaag Cool
en welke zal me lang bijblijven!!!!!!!
die van Ferdinandus ( de dochter,ben ff de naam kwijt)
geen ongecontroleerd geruk en gepluk zoals je wel vaker ziet bij erg jonge ruiters.maar aanpakken als het nodig was en met rust laten als het genoeg was.Heb genoten van haar inrijden en van haar proef OK dan!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 00:38

Loky schreef:
Ik hoop dat er morgen nog wat bokkers zijn, zodat ik niet als enige met mijn 'boktsticker' op loop........Heb er zin in! na al die verhalen hier kan ik morgen eindelijk m'n hart ophalen Kwijl Cheese!

ik had em op... Maar geen bokker gezien, behalve dan de paar die met ons meereden...Morgen meer geluk hoop ik.... Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 00:39

PS ik heb een aardige foto van een stop van Riecky en foto's van de prijsuitreiking amateur trail. Zal ze er morgen opzetten. Voor de liefhebbers.

Nog iemand voor wie ik morgenmiddag speciaal foto's moet maken?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 11:11

heeft peter simons nog meegereden? ik heb helemaal niets over hem gehoord namelijk...
iedereen veel plezier vandaag verder!!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 11:43

Ik heb gisteravond nog naar reining gaan kijken, van ongeveer kwart voor tien tot twaalf uur (om twaalf uur precies was de prijsuitreiking). Ik had alleen geen startlijst/programmaboekje en heb dus foto's gemaakt, maar heb er helemaal geen namen bij, waar ik wel heel erg van baal.
Ik lees hier dat Walter Bouwmeester eerste en tweede is geworden in de AQHA Open Reining?! Op welke twee paarden is dat en op welke is hij eerste geworden??

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 12:02

Volgens het programmaboekje startte hij op Shadow Hobbys Heart en op Lady Flashy Jac. Ik heb het niet gezien, dus ik weet niet met wie hij eerste is geworden.
In de jeugd reining is Roy van der Hoeven met Boots Scootin Jose Nederlands Kampioen geworden OK dan!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 12:48

ik ben gistermiddag geweest en heb:
O 405 Reining junior open
O 301 Reining all ages jeugd
BBH1 Breedingstock hunter under saddle Paints DP
O 461 Barrelrace
gezien.
Ik vond het wel een hele ervaring.
Het was heel warm en benauwd en ik kreeg een knallende koppijn van die vreselijke country-muziek (sorry, voor degenen die het wel mooi vinden Haha! ).
De reining was wel mooi, maar het zal denk ik toch niet mijn stijl van rijden worden, toch best vaak vrij grof geruk en gepluk, daar houd ik niet zo van.
Wat me opviel is dat er geen paints meededen (behalve in de barrelrace). Misschien dat de paints in andere rubrieken moesten hoor, dat heb ik niet zo goed begrepen Verward , ik vond het wel jammer.
Die rubriek, BS hunter under saddle Paints, begreep ik ook niet helemaal, maar goed de mooiste had wel gewonnen alhoewel ik denk dat die andere veel beter had kunnen lopen dan die nu liet zien.
De barrelrace was wel spectaculair.
Jammer dat het programma nogal uitliep want ik wilde eigenlijk de pleasure jackpot ook nog zien, maar dat werd helaas te laat omdat de kinderen bij de oppas waren. Volgende keer zal ik dat beter regelen.

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 12:56

mehlika schreef:
Walter Bouwmeester was idd 1e en 2e in de AQHA Open Reining. Barry was hierin 1e en 5e...

Huh Verward twee personen op de 1e plaats?
Weet iemand de officiele uitslagen? Ik ben erg benieuwd!

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 13:21

[quote="JolandeHuh Verward twee personen op de 1e plaats?

Yep! Er was een dubbele jury en beide uitslagen tellen dan voor zich. In dit geval heeft de ene jury Barry dus als beste gezien en de andere jury vond Walter beter...

Weet iemand de officiele uitslagen? Ik ben erg benieuwd![/quote]

Ik heb nog wel wat uitslagen van de zaterdag:
Barrelrace: 1e Peggy de Kraa met Zee the Wind; 2e Wendy Schrievers met Dance On Over en 3e Natasja van Poppel met Run Tudor Run.

De Jackpot Pleasure werd gewonnen door Kim van Manen met A Major Hot Attack, tweede was Jos Rietjens met Simply Sweet Babe en derde Gaby de Leeuw met Hired to Glo

De NRHA non pro & NRHA Intermediate non pro werden geweonnen door Michael Steiner met Mr. Little Dry Doc (score 144,5). Bij de Pro's was Chris Feichter in beide onderdelen erg aanwezig Knipoog : 1e met Dakota Lena (score 146) en derde met Mr. BH Jac (score 144). Ertussenin op de tweede plaats: As Smart as Charley met Carmen Schuttheiss (score 144,5).