Ik zie geen relatie met het weer/temperatuur.
Kan sowieso de trigger moeilijk vinden .....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:Ik merk ook geen verband tussen temperatuur/weer en de ernst van Pepsi's symptomen.
Ook bij Pepsi is de verslechtering begonnen toen de mussen nog van het dak vielen.
simodi schreef:Ik was aan het googlen of lijnzaadolie nou wel of niet goed is voor pssm-ers (antwoord nog niet gevonden overigens), en toen kwam ik dit voer tegen: http://nl.hippolyt.com/Hauptfutter/Equigard.htm
Hier begrijp ik niks van! Er staat bij geschik vor pssm paarden, maar als ik zie wat erin zit: suikerbietenmelasse, suikerbietenpulp, wortelen, appeldroesem, appelsiroop etc.
Dat past toch juist niet in een pssm dieet!?
freeride schreef:Simodi,die momenten hft mijn meisje ook,vraag me nu wel dagelijks af hoeveel ze voor haar nog waard zijn...ze is het type dat zich afsluit,ze geniet van eten grazen en gekrabbelt worden,maar erop rijden gt totaal niet meer...gaar zoon van 17 maanden,ook n/p1hft ook gemakkelijk aanvallen. Amazing blue afstammelingen zijn erg symptomatisch,zit al weken in dubio. Onze 3e appie zal eerdaags inslapen,kapot si gewricht en beschadiging in rug en nek,zo gekocht was verdoofd. Weet soms ook niet meer wat te doen.Van 3 naar nul paarden? Zij is echt mijn alkes...sorry vr het off topic