Dus ja, mijn mening is ook wel bijgesteld
,maar het eerste filmpje uit de beginpost blijf ik niet prettig vinden. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
,maar het eerste filmpje uit de beginpost blijf ik niet prettig vinden.
http://img11.imageshack.us/img11/4421/p6032348.jpg
simodi schreef:Zo loopt dit paard in de wei, kijk en oordeel zelf:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=8b9ktSnz7qQ&feature=related
Kelly_ann schreef:Ik vind hem onder het zadel toch echt wat minder souplesse tonen moet ik zeggen hoor... Kijk liever naar zijn gangen zoals ze zijn als ie los loopt.
) meer gejureerd naar zoals het paardje in de wei.

Lara_Silver schreef:Veel dressuurruiters zouden er ook in de bak goed aan doen regelmatig eens veel losser te laten dan ze zijn gewend. En daarmee oefenen, zo wordt de onafhankelijkheid van ruiter lichamelijk (voor diegenen die soms nog wel de teugel nodig hebben als houvast) en psychisch (de angst controle te verliezen) groter. Je hebt slechts relatieve controle met je teugels, als ze echt willen heb je daar echt niets mee te zeggen, dus gewoon lekker leren 'loslaten.'
)maar wanneer hij er dan vandoor schiet (over t algemeen blijven ze erg vrolijk) en ik kets eraf dan kan ie nergens heen.
) en misschien kan ik bij sommige heethoofden dan wel wat tips en truuks toepassen van jullie tak van de sport.. baat t niet dan schaat t niet denk ik dan maar. kimberleyhof schreef:mijn eerste reactie toen ik het eerste filmpje zag was.. oh mijn god arm dier..
toen las ik de uitleg over de western pleasure en zag ik het filmpje van het veulen en idd zo worden ze gefokt,,,
dat paard loopt mee aan een grote show,, dus dan zal hij vast wel gekeurd zijn of iets, zoals ze dat bij de spring, dress- en cross- paarden ook doen,,
ik had er werkelijk totaal geen verstand van, en tjah paarden mensen trekken nou eenmaal snel een mening zonder dat ze iets onderzocht hebben,, dus dit is gwoon iets van of het je ding is jah of nee,..
en de leeftijd is idd jong, maar als ik zo meegelezen heb is daar genoeg over gediscusieerd..
geloof mij als dit dier pijn heeft of niet goed zou lopen zou hij echt niet aan zon grote show mee doen