[WN] [HK]Startende westernruiters?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [Centraal]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 14:06

Haha ja. :D Je weet niet hoe snel ze soms aan de hulpen zijn en zeker als je de knopjes niet weet druk je wel eens de verkeerde in. :P

Jannekje7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 14:15

Ja echt, haha!
Hopelijk morgen weer les en hopelijk gaat het dan net zo goed (of zelfs beter) als vorige keer!

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 16:13

Net echt heerlijk gereden met Frizzle. We waren naar de bak van een kennis iets verderop gegaan zodat ik de linker galop met haar kon oefenen(heb zelf geen echte bak alleen een afgezet stuk land). Dit was de 5e keer voor Frizzle op vreemd terein en ze was zo ontzettend braaf. ze keek nergens van op en deed geen stap verkeerd. Zelfs de linker galop waarbij ze altijd gespannen is en alleen maar door de bak raced ging dus danig goed dat ze haar hoofd liet zakken en compleet ontspande in heel haar lichaam. het was echt alsof ik een ander paard onder mijn kond had lopen. Ben zo trots op mijn meisje :D die wedstrijd in februari/maart gaat helemaal goed komen denk ik.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 21:34

Warboel, ben je van plan om naar de Christmas Sale te gaan? Want dan ga ik mee hoor hihi :D :o kunnen we carpoolen +:)+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 21:38

Misschien een beetje een suffe vraag, maar waar is die sale? En is het echt een goede sale, of vallen de kortingen mee?

_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 21:56

In vorstenbosch, bij Arthur. Ik ga ook! Het word m'n eerste dus ik weet niet wat voor prijzen het zijn :)
Ik heb evt nog 1 plek over in de auto voor iemand omgeving Helmond.

Alasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:03

Ikke wil ook! Maar meestal mag ik alleen gaan van mn hubbie als ik mn portemonee thuis laat... :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:03

_O-

Ik denk ook niet dat ik geld heb...en als ik ga dan wil ik ook wat kopen. :')

_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:53

Ik heb een fulltime baan en ik woon thuis, oei! Maar ik heb dan weer geen paard dus dat zal vast een hoop schelen :')

Alasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:58

Ik heb sinds kort een nieuw zadel en wil heeeeeel graag een nieuwe mooie pad. (Vorig zadel was korter dus past er bijna niets meer onder) Ik had een prachtige smx air ride van proff choice en die past niet meer. |(
Of die er komt is nog maar de vraag...

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:03

Hoi!
Ik lees al stiekem een hele poos mee :p Maar meld me nu toch even, nadat ik las over de chrismas sale..
Is het echt de moeite waard? Ik ben opzoek naar een nieuwe pad en maybe jeans of laarzen.. Gaan of niet gaan?
Groetjes Eva

Soez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:16

Ik ben er nog nooit geweest, maar wil wel graag even kijken :j

_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:20

De winkel is sowieso prachtig. Winkel is niet mega groot, maar wel echt ramvol met alles wat je je maar kunt bedenken. Wat Arthur met de prijzen doet tijdens de sale weet ik niet, er zijn hier vast wel een paar mensen die er vorig jaar ook waren :)

Edit: Ik wil ook graag een leuke jeans (of 2) en verder eens rondsnuffelen wat hij allemaal heeft voor de ambitieuze ruiter zonder paard! Ik heb mazzel dat hij in de buurt zit hihi.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:30

Haha Hedi, ik zie dat als nadeel want zou er elke maand mijn salaris laten _O-

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:54

Ik wil tzt graag een fijne jeans en laarzen! Maar voor bijv. 20% korting is het net even te ver rijden. Maar voor een goede Sale ben ik bereid net wat verder te gaan :D

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 01:29

Joyce2, met dat gevoel zit ik ook, tis niet om de hoek...

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 07:01

2 jaar geleden was het wel de moeite waard opzich hoor. Op sommige dingen zit bijna niks, op andere weer best veel dus er is eigenlijk niet zoveel over te zeggen. Volgens mij waren toen de Cruel Girl broeken iets van 50%, best wel wat iig. Het is sowieso voor de gezelligheid leuk.
En ach, die winkel moet je gewoon eens gezien hebben, eigenlijk :P

Ah joh Alasse. Laat je je portemonnee toch thuis. Neem je alleen je pinpas mee :D :D

_Dressage van mij mag je mee maar ik heb geen auto, ga met de eigenaresse van Fritz en weet niet of zij op carpoolers zit te wachten :P stuur me tegen die tijd een PB'tje, dan vraag ik het!

Annekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 07:46

Dressage en Mayflower:
Suzuki GSXR 600 (momenteel), zwart origineel en matzwart in circuitrim met rode wheelstripes en rode remleidingen. Knap ding. (Maar heb hem niet zo vaak gebruikt. Paardrijden en motorrijden zijn moeilijk fanatiek te combineren. Ik rijd toch 4 à 5 keer per week te paard en bij mooi weer is de keuze ook snel gemaakt.)
Dus, met pijn in het hart: hij staat daar al maanden niets te doen. :-( (batterij aan de Optimate druppellader)
Ik moet eens alle toebehoren oplijsten en fotograferen ook (bandenwarmers, paddockstands, enz.).
Afscheid nemen van de circuitweekend-sfeer,...

Buitenritje zondag was weer heerlijk, zonnetje deed ook weer haar best.
Een bepaald wegje was afgesloten met schapendraad waardoor we over een beekje heen moesten. Daar stond Dixie eerst wat wantrouwig tegenover, maar nadat ze Lya en het andere paard er met veel plezier zag overheen springen, durfde ze het ook aan. Flinkerd!
We oefenen ook afwisselend op 'koplopen', want daar is ze niet altijd zo'n fan van. Gaat ook al goed nu.
Bij de tussenstop voor een colaatje bleek daar net een motortreffen (Herfstrit) te starten. Veel lawaai dus, maar daar keek ze zelfs niet naar!!!
Helaas heb ik 1 seconde niet opgelet en trapte ze op het fijne leren bandje waar je je reins mee vastmaakt.
Iemand een idee hoe die dingetjes heten en waar ik ze kan kopen?
(Gelukkig was er maar een klein stukje afgetrapt en bleek de rest voldoende voor een knoop. Maar esthetisch kan dit uiteraard niet.) ;-)

Wat zijn jullie ook leuk bezig allen.
Ik les deze week 2 keer: woensdag en vrijdag.

_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 08:27

Dressage: Dat ik iedere maand een hoop centjes over heb is ook geen voordeel als ik naar zo'n winkel ga, maar het feit dat ik geen paard heb waarschijnlijk wel :') Ik kan geen spullen voor een paardje kopen.

Annekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 10:12

Wanneer start die kerstsales?
(Want ik weet niet of ik mij nog zo lang kan inhouden...)

/En iemand nog een idee hoe die smalle leren stukjes heten waarmee je je reins vast'knoopt' en waar ik ze kan kopen?/

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 10:19

Christmas sale? _/-\o_ Waar?
oliebol dat is wel een heel eind voor mij rijden.. Waarom hebben ze dit nooit eens in het noorden.. :(:) :D

Gave motor heb je Anneke! Volgens mij heten die dingen waterties.

Soez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 11:39

Mochten er mensen vanuit omgeving Arnhem naar de sale willen (of tot hier willen rijden), kan ik 3 mensen meenemen. Ik vraag geen benzinegeld ;)

SmartBH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 11:54

Wilde even inpikken over de sales, heb mij terug up to date gelezen :)

Ik heb vorig jaar bij de sales een hoofdstel gekocht voor 15 euro. Simpel training hoofdstel. Ik dacht 35 euro betaald te hebben voor mijn teugels, kan ook meer geweest zijn. Er waren meer teugels van een hogere prijsklasse.

Heb een riem gekocht met flower tooling voor 25 euro. En een cruel girl q baby jeans voor dacht ik 69 of 65 euro. Ik heb toen ook cowboy magic voorraad gekocht dat was 2 + 1 gratis. Ik doe daar wel heel lang mee.

Ik heb pads zien liggen maar waren naar mijn idee nog steeds duur. Ik koop geen pads van boven de 100 euro. De meeste waren van professional choice.

Hopelijk help ik jullie hiermee :)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 12:22

Qua Sale is het echt wel de moeite. Wij komen ook uit het midden van het land ongeveer en het is een uurtje rijden. Daarbij is er geen winkel met zoveel keus. Ik bestel ook wel via webshops, maar vind het een voordeel om iets echt te zien en te voelen. Je bespaart op verzendkosten en geen gedoe met ruilen, omdat je het niet hebt gezien.
Van het meeste ligt er heel veel. Ik denk op zaterdag, is er een demo van Rieky meestal. Je moet het meer zien als kerstshoppen of een uitje, want je bent er wel even, tenzij je recht op je doel afgaat en je kan beheersen tot het kopen van 1 ding wat je echt nodig hebt.

SmartBH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 12:36

Inderdaad superpony ik heb alles bekeken ook al had ik het niet nodig. Ze hebben gewoon zoveel dat je wel je tijd moet nemen om alles goed te bekijken en uit te pluizen