Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar let gewoon goed op dat je een mooi gevormde nette hoed koopt. Arthur heeft veel aanbod.
Jammer van de zero score..
omdat het voor haar de allereerste keer op show was en ze nog maar 3 jaartjes is was het doel dat ze relaxed zou zijn. Daarom beloonde ik op x, penalty 5! En heb ik linksom 5 spins gedraaid om hem naar nul te zetten. Heb expres ook nergens druk op gezet omdat ik alleen maar comfort voor haar wilde en geen stress.
Ze ziet er wel relaxed uit! Missie geslaagd?

Amanda schreef:Nee dat is ook zo. Maar van alles wat ik gepast heb, komt zwart er nog steeds het beste uit
Misschien dat ik met de kerstsale wat leuks en betaalbaars tegen kom
Het is echt voor de in hand trail. Meer ga ik niet doen in hand en onder het zadel heb ik altijd een cap op. Ik rijd nooit meer zonder, sinds dat ding mij vorig jaar behoorlijk heeft gered met een nare val.

Dat ik haar over kan kopen als ik klaar ben met school?
in totaal 3 broeken, daar kan ik hopelijk wel mee. Hoop ook dat ik ze pas, vind het wel een beetje eng
de mijne zijn allemaal gewoon simpel en gaan gewoon net niet XD te kort, te smal, dan weer veel te groot..