Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:Nog niet over nagedacht, maar dat is wel een goed idee. Moet ik even gaan bedenken wie, want stalgenoten heb ik niet
Net contact gehad met de Lingehoeve. De dierenarts daar gaat eerst het dossier bekijken om te kijken welke onderzoeken daarbij aansluiten en dan maken we een afspraak om zoveel mogelijk op 1 dag te kunnen en we niet een paar keer heen en weer hoeven rijden.
Daihyo schreef:Nog niet over nagedacht, maar dat is wel een goed idee. Moet ik even gaan bedenken wie, want stalgenoten heb ik niet
Net contact gehad met de Lingehoeve. De dierenarts daar gaat eerst het dossier bekijken om te kijken welke onderzoeken daarbij aansluiten en dan maken we een afspraak om zoveel mogelijk op 1 dag te kunnen en we niet een paar keer heen en weer hoeven rijden.
floripori17 schreef:Daihyo schreef:Nog niet over nagedacht, maar dat is wel een goed idee. Moet ik even gaan bedenken wie, want stalgenoten heb ik niet
Waarom toch niet equitom geworden? Ben benieuwd. Zit zelf voor eigen paard ook aan second opinion te denken bij equitom
speedfiets_2 schreef:oef veel sterkte Daiyho en Sirius! Hopen dat voor jullie beide paarden snel weer opknappen.
Ik heb misschien iets nieuws gevonden. Zondag voor de derde keer kijken. Een 3 jarige Sail On Top Whizard merrie. Nog een beetje groen maar ze voelde heel vertrouwd aan. En vooral zit fijn. Ruime draf en een zachte galop.
speedfiets_2 schreef:oef veel sterkte Daiyho en Sirius! Hopen dat voor jullie beide paarden snel weer opknappen.
Ik heb misschien iets nieuws gevonden. Zondag voor de derde keer kijken. Een 3 jarige Sail On Top Whizard merrie. Nog een beetje groen maar ze voelde heel vertrouwd aan. En vooral zit fijn. Ruime draf en een zachte galop.
speedfiets_2 schreef:Ik heb even 2 foto's van fb gepikt
Dit is wel in maart gemaakt toen ze nog niet gereden werd
[ [url=m/fVh6bQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K8UKyB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zal morgen ook nog wel wat foto's maken.
En als morgen goed gaat moet ik eens opzoek gaan naar een goede keuringsarts.
speedfiets_2 schreef:Ik heb even 2 foto's van fb gepikt
Dit is wel in maart gemaakt toen ze nog niet gereden werd
[ [url=m/fVh6bQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K8UKyB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zal morgen ook nog wel wat foto's maken.
En als morgen goed gaat moet ik eens opzoek gaan naar een goede keuringsarts.