Ik rijd nu in een life line broek en voor wedstrijden gebruik ik een beige wrangler broek. Van de life line ben ik niet zo kapot. Se worden snel te weid. De warnglers vind ik super. Ze gaan lang mee en zitten heerlijk.
Op de site vasn the oregon trail tack store zijn de wranglers nu met korting. De winkel zelf is helaas gestopt(was daar zaterdag hulp) maar via de site kun je nog veel leuke dingen vinden.
Sinds vandaag kan mijn meisje lekker haar stal in wanneer ze maar wil nu kan ze ook savonds naast haar nieuwe vriend staan. Overdag staan ze nu sinds 3 dagen bij elkaar in het weiland.
Ik vind wranglers ook leuk, maar zijn die niet heel stug? Ik vind het fijn als er flink wat rek in zit
Jannekje7
Geplaatst: 21-10-14 21:14
joyce2 schreef:
Nou, mijn eerste Westernles staat in de agenda, volgende week donderdag gaan we beginnen met het omscholen van mij en m'n bijrijdpaard. Ik ben heeeeel benieuwd, maar heb er al super veel zin in!
Super leuk!
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 21-10-14 21:15
Alasse schreef:
Ik rijd ook in 'gewone' jeans. Zolang het maar lekker zit en niet te duur is draag ik alles...
Hier sluit ik mij helemaal bij aan.
Jannekje7
Geplaatst: 21-10-14 21:17
Marlou_ schreef:
Kijk leuk!! Toen was het nog mooi weer hihi [ Afbeelding ]
Wie van jullie ga ik zondag trouwens ontmoeten in Sterksel?
filly
Geplaatst: 21-10-14 21:42
_Hedi schreef:
Ik vind wranglers ook leuk, maar zijn die niet heel stug? Ik vind het fijn als er flink wat rek in zit
Je hebt ook stretch wrangler broeken die zijn wat soepeler. Ik zelf hou van de wat stevigere broeken. Maar wrangler heeft echt een heel breed assortiment.
Ik ben dus echt heel benieuwd naar de ariat broeken en de wranger broeken, ga wel een keer passen bij Arthur. Rij nu nog met rijbroek maar daar wil ik vanaf dus ik rij ze op en koop jeans.
Jannekje het is in nuenen eigenlijk dat is alweer een wat bosrijkere omgeving!
Ik heb ook wrangler broeken. 2 met stretch, 1 zonder. Die laatste is vooral lastig met opstijgen als ik geen krukje heb Maar met rijden zijn ze allemaal even fijn
Bij wie ga je lessen Joyce? Alvast heel veel plezier!