Amigo_tje schreef:initieel = aanvankelijk
Ah, Check!
Thanks
Ja ik ben er zo blij mee!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ElCid schreef:Wat is zijn leeftijd? Heb je de volledige pedigree van hem?
Wat versta je onder "hij doet het leuk" , op welk niveau en is dat WRAN of DPHC?
het was echt mijn droompaard qua uiterlijk en karakter. Afstamming Jetalito Jet Set x Indian Warrior. We reden voornamelijk reining gericht, maar we hebben ook WRAN gestart in allround onderdelen.
Al ruim 2,5 jaar rijd ik haar Solid Paint Jamy (van Zippin N Investments). Ze is amber champagne van kleur

Moet nog even kijken welke disciplines we gaan starten. We doen walk & trot onderdelen
Wordt voor mij ook de eerste keer dat ik die onderdelen ga starten.
En ook fijn om te weten dat je dus niet in je eentje in de ring staat
soms zijn de klassen heel schaars gevuld

ik moet echt mn adem zwaar inhouden om de rits dicht te krijgen en als ik dan weer adem knapt het knoopje nog net niet. Dus moet ff op zoek naar een nieuwe broek
Giletje past gelukkig nog wel
emil01 schreef:Weer 2 prachtige paints! Hoezo zijn quarters mooier (volgens sommigen dan, he....)?!
Lillypony123 schreef:emil01 schreef:Weer 2 prachtige paints! Hoezo zijn quarters mooier (volgens sommigen dan, he....)?!
Nou ja ik vind quarters een stuk mooier dan paints ik hou echt van paints ( heb echt helemaal niks tegen jullie paint veulentjes hoor, wens iedereen er veel plezier mee!) maar ja ik vind ze gewoon niet zo mooi maar quarters zijn dan weer heerlijke beestjes! Ik ga er binnenkort waarschijnlijk eentje kopen want onze kleine Dartmoor pony gaat weg:).