[WN] Wie weet waar Fly nu is!?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Whoops

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:07

Ik ga volgende week zaterdag trouwens naar Deurne, daar zijn vierspanwedstrijden, heeft niet veel met Paints te maken, maar je weet maar nooit wie er komt natuurlijk. Ik zal daar kijken of ik de flyerop kan hangen.
Laatst bijgewerkt door Whoops op 26-08-04 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:09

Ik heb van Horsetraders een reactie gehad waar ik heel blij van word Lachen

Citaat:
Hallo Sylvia,

Wij hebben de flyer overgenomen als advertentie bij de rubriek vermist, zonder kosten en met een foto.
Ook wij hopen dat U hier reactie op krijgt.
Om nog meer mensen te bereiken zouden wij het fijn vinden als U ons site-adres www.horsetrader.nl aan
zoveel mogelijk kennissen en vrienden doormaild. zo wordt Uw kans van slagen steeds groter.

Ook wij sturen de flyer door naar diverse andere mensen die uit het western circuit komen.

succes

team horsetrader

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:12

Uit het noorden een reactie,
Wij komen uit het noorden, dus zullen haar waarschijnlijk hier niet zien, maar wij houden onze ogen open.
Het is wel een duidelijk herkenbaar dier.

Dat dachten wij ook, toch

kjcm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:15

francis ik heb je net gemeeld, hoop dat het lukt!!
gr.karin

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:18

Iemand trouwens al wat gehoord van de eagles ranch? Ik denk niet dat ik al een reactie heb gehad eigenlijk, maar ben het spoor wat kwijt geraakt wie wel en niet heeft gereageerd.

KJCM gefeliciteerd als nieuwe mama!

Anya, wauw wat heb je dat topic mooi gemaakt zeg, echt prachtig!
(alleen is de tekst erg klein en moeilijk te lezen)

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 23:24

Heb je terug gemaild met het PDF file, op pag. 18 heeft Pervinco links naar JPEG files geplaatst.
Arwen, de Paint ranch die jij bedoelt ken ik wel en Desiree1 komt daar veel. Deze mensen zijn al vanaf het begin op de hoogte.

Ik ben zelf inmiddels ook door verschillende mensen gebeld en gemaild dat men meeleeft en de ogen open houdt. De mevouw van de Belgische site (sorry, naam even kwijt) heeft me ook gebeld en heeft de info op de site gezet en zal ook blijven rondkijken.
Kan toch niet anders dan dat we d'r een keer moeten vinden (hoe lang kun je een paard opsluiten zonder dat iemand dat weet...)
Morgen nog maar wat dierenartsen (vooral omgeving Soest/Amersfoor) de flyer mailen...

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:24

ja de bokt upload verkleint automatisch. Heb nu het plaatje in twee delen geknipt, als het goed is is het nu leesbaar. De banner staat op moderatorpraat. Als Bart online is zal hij hem wel plaatsen. Dus dat komt wel goed.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:25

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:27

Ja hoor het is nu zekers gelukt Anya

Ja Francis, dat vraag ik me ook af.
Wie ik ook mail, niemand heeft haar ooit gezien, en dat gaat echt door heel nederland.
Dan vraag je je toch af, is ze wel verkocht? Is ze niet nog gewoon via die man ergens te vinden, heeft hij zijn paarden idd niet ergens anders geplaatst in een loods ofzo.
Maar we geven niet op en mailen vrolijk verder.

Ik wil je echt niet ontmoedigen, maar de schimmel in mijn avatar zoek ik al bijna 10 jaar en daarvan is hij sinds 3 jaar ook echt spoorloos verdwenen, niemand weet nog iets te melden. Maar goed deze is dan ook al 22 en kinderen zijn vaak bang van hem waardoor hij van adres naar adres is gegaan.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 23:31

Wow, ik ga d'r van blozen Bloos , zoveel aandacht voor 'mijn' paardje!! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen... ik vind het ZO GEWELDIG dat iedereen zich zo inzet! OK dan! Ookal vinden we haar niet, jullie laten zien hoe geweldig iedereen voor elkaar op kan komen als het nodig is.
Ik buig diep voor jullie allen.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:32

Niet te diep hoor, want je hebt je snufferd hard genoeg nodig om voor je uit te kijken nu Tong uitsteken

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:32

ik heb de flyer gemaild naar:
horsepartner.nl
horseteam.nl
paardenaanbod.nl
paardencarrousel.nl
en paardenschuur.nl

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:33

Francis schreef:
Wow, ik ga d'r van blozen Bloos , zoveel aandacht voor 'mijn' paardje!! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen... ik vind het ZO GEWELDIG dat iedereen zich zo inzet! OK dan! Ookal vinden we haar niet, jullie laten zien hoe geweldig iedereen voor elkaar op kan komen als het nodig is.

we MOETEN haar vinden!! bokt heeft zoveel leden, verspreid over het hele land, dus als we nou allemaal even goed opletten moet het toch kunnen lukken lijkt me??

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:36

holly schreef:
Iemand trouwens al wat gehoord van de eagles ranch? Ik denk niet dat ik al een reactie heb gehad eigenlijk, maar ben het spoor wat kwijt geraakt wie wel en niet heeft gereageerd.

Ze hebben daar veel paarden en ik denk niet dat ze de hele dag achter de mail zitten, eerlijk gezegd. Ik neem aan dat de mail gewoon aan is gekomen, laat er nog even een dag of eventueel twee overheen gaan. Ik kan ook nooit direct reactie geven op een mail en tja, in principe hoef je natuurlijk ook niet direct te reageren op een mail als die van Fly, als je je ogen maar open houdt en dat doen Daniëlle en Henk vast wel

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:40

Ja dat snap ik, maar ik bedoel heeft een ander misschien contact gehad, want deze lijkt me ook vrij belangrijk.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 00:07

Pocahontas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 01:55

Ik heb ook mailtjes verstuurd,waarvan een naar de Ardennen,grens Luxemburg,en een naar Antwerpen..
Met een beetje geluk vespreid het zich ook snel door belgië..
Ik zal mijn ogen open houden,en meer kan ik niet meer doen voor je ,vrees ik..
Ik blijf duimen dat het goed komt,succes ermee verder! Ach gut

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:34

ArwenLune... De banner is te groot.. Hij moet passen binnen het boktformaat dat ik had doorgegeven....

dat formaat is 468x60 pixels.

Zou je hem even willen verkleinen?

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:17

Francis schreef:

Tja, als ik in jouw postitie zou zitten zou ik ook heel graag geholpen willen worden. En ik kan het verder ook gewoon niet uitstaan dat ze niet te vinden is Boos!
In elk geval heeft klaas van cobo een uitgeprinte versie van de flyer en morgen neem ik een stapel mee naar hardenberg. Verder liggen er 20 envelopjes klaar met een printje om verstuurd te worden naar maneges etc hier in de buurt.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:19

ik kreeg net bericht dat de link op boogo.links is geplaatst.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:19

Oh voor ik het vergeet.
Ik kreeg een mailtje van ene melanie, welke haar niet gezien heeft, maar het door gaat geven aan haar kennisen in Amersfoort welke western rijden of stallen hebben.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:32

Anya schreef:
ArwenLune... De banner is te groot.. Hij moet passen binnen het boktformaat dat ik had doorgegeven....

dat formaat is 468x60 pixels.

Zou je hem even willen verkleinen?

Snap ik niets van, hij is hier precies 468x60. Hoe groot is 'ie volgens jullie dan?

Edit: ik ga zo naar Uni, Bart mag 'm aanpassen tot 'ie past, okay?
Laatst bijgewerkt door 796285 op 27-08-04 09:52, in het totaal 1 keer bewerkt

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:40

gera schreef:
Ze hebben daar veel paarden en ik denk niet dat ze de hele dag achter de mail zitten, eerlijk gezegd. Ik neem aan dat de mail gewoon aan is gekomen, laat er nog even een dag of eventueel twee overheen gaan. Ik kan ook nooit direct reactie geven op een mail en tja, in principe hoef je natuurlijk ook niet direct te reageren op een mail als die van Fly, als je je ogen maar open houdt en dat doen Daniëlle en Henk vast wel

ik heb de flyer op het forum van de eaglesranch geplaats, die is ook best druk bezocht.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:58

ik kreeg net via het hondenforum een bericht dat iemand fly dacht te herkennen... als dat inderdaad waar is dan zou ze in de buurt van Den Helder staan.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:06

Het zou wel heel erg mooi zijn als dat inderdaad zo is , maar vraag dan toch maar om foto's etc.