Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Hallo Sylvia,
Wij hebben de flyer overgenomen als advertentie bij de rubriek vermist, zonder kosten en met een foto.
Ook wij hopen dat U hier reactie op krijgt.
Om nog meer mensen te bereiken zouden wij het fijn vinden als U ons site-adres www.horsetrader.nl aan
zoveel mogelijk kennissen en vrienden doormaild. zo wordt Uw kans van slagen steeds groter.
Ook wij sturen de flyer door naar diverse andere mensen die uit het western circuit komen.
succes
team horsetrader
Francis schreef:Wow, ik ga d'r van blozen, zoveel aandacht voor 'mijn' paardje!! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen... ik vind het ZO GEWELDIG dat iedereen zich zo inzet!
Ookal vinden we haar niet, jullie laten zien hoe geweldig iedereen voor elkaar op kan komen als het nodig is.
Ik buig diep voor jullie allen.
holly schreef:Iemand trouwens al wat gehoord van de eagles ranch? Ik denk niet dat ik al een reactie heb gehad eigenlijk, maar ben het spoor wat kwijt geraakt wie wel en niet heeft gereageerd.
Francis schreef:Wow, ik ga d'r van blozen, zoveel aandacht voor 'mijn' paardje!! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen... ik vind het ZO GEWELDIG dat iedereen zich zo inzet!
Ookal vinden we haar niet, jullie laten zien hoe geweldig iedereen voor elkaar op kan komen als het nodig is.
Ik buig diep voor jullie allen.
Anya schreef:ArwenLune... De banner is te groot.. Hij moet passen binnen het boktformaat dat ik had doorgegeven....
dat formaat is 468x60 pixels.
Zou je hem even willen verkleinen?
gera schreef:Ze hebben daar veel paarden en ik denk niet dat ze de hele dag achter de mail zitten, eerlijk gezegd. Ik neem aan dat de mail gewoon aan is gekomen, laat er nog even een dag of eventueel twee overheen gaan. Ik kan ook nooit direct reactie geven op een mail en tja, in principe hoef je natuurlijk ook niet direct te reageren op een mail als die van Fly, als je je ogen maar open houdt en dat doen Daniëlle en Henk vast wel