ja die galop hihi we groeien vanzelf naar perfect galopje toe kleine stapjes vind het allemaal al spannend genoeg haha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ja die galop hihi we groeien vanzelf naar perfect galopje toe kleine stapjes vind het allemaal al spannend genoeg haha
prachtig weer dus extra druk in het bos .. haha maar maakte Yuri allemaal niet uit wandelaars met loslopende honden en mountainbikers en zelfs andere paarden die aan gegaloppeerd kwamen Yuri vond het prachtig liep mooi naast me net als een hondje vooruit dapper lopen relaxt echt wauw

vanavond half 8 les
zin in ben benieuwd heb al week niet gereden
wel even aan de lange lijnen gehad gisteren
. In ieder geval eentje die redelijk betaalbaar is als "tussenzadel"
maar tot nu toe gaat het goed
ondanks de kou geen last van gehad
er liepen paarden langs de bak heeft 20 min geduurd voordat hij dat een plekje kon geven haha normale volte stappen zat er uiteindelijk in
beetje gedraafd hij wilde graag snel en alle kanten op duurde even voordat ik fijne gang te pakken had
en Jahoor daar kwam familie haas de bak in pfff voordat Yuri kon ontploffen was ik er al af
hij vind dat nog zo interessant alles bij elkaar beetje rommelig gereden maar goed andere keer weer beter

hihi ja er zullen betere en slechtere dagen zijn
was al blij dat hij uiteindelijk ontspande van de paarden die voorbij kwamen
wil graag in februari weer een wedstrijdje lopen met hem de showmanship en in hand trail
rijdend dat vind ik nog veel te vroeg
even longeren en hup erop Yuri bedacht alleen tja sorry ik ga niet lopen
dus meneer wilde niet vooruit,links of rechts dacht ik zij ineens even met harde stem HUP!! Nee niks dus even m’n benen er duidelijker erbij en m’n stem HUP
nou Yuri kwam twee keer steigerend omhoog echt hoog wow nog nooit meegemaakt op een paard hihi
daarna stapte hij vooruit alsof er niks gebeurd is
toen even gedraafd en uitstappen dit ritje even verwerken haha

deze maand heeft hij even pauze lekker longeren verder weinig
fijne kerst dagen allemaal
op naar mooi 2020
dus tja daar ging hij ben nu helemaal bont en blauw maar we gaan er weer tegenaan in 2020 hihi
we hebben zaterdag even een les want ik en yuri moeten nog veel leren
26 januari hebben wij een clinic trail rijden dus we gaan met positief gevoel weer verder helaas zal het met vallen en opstaan gaan maar dat gaan we overwinnen
Yuri deed gelukkig precies de foute dingen waar ik oplossing voor wilde en anick heeft me heel goed geholpen ( je zal namelijk net zien dat hij super braaf was
) maar voorwaarts houden is gelukt en z’n koppie erbij laten houden ook
hij schrok 1x van los rennende paardjes maar daardoor weer tip gekregen dat ik iets verder naar voren moet zitten als hij schrikt ik schiet naar achter waardoor ik m’n balans weer vrij snel verloor bleef gelukkig wel zitten:) alles bijelkaar goede les geweest nu even stapje terug en even vertrouwen weer winnen in de roundpen voel ik me toch ff safer in
dus we gaan er tegen aan
ben ook blij als het weer beter word en langer licht dus zomer is van harte welkom
blij dat Nienke geweest is weer een eyeopener voor ons we gaan eraan werken Yuri
ja vond passende tekst voor ons twee Hihi