Je moet hem nu eens zien
 Steekt er met kop en schouders bovenuit.De eerste 'gezonde' zomer is hij zo de hoogte in geschoten en elke winter zwaart hij meer en meer uit.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Steekt er met kop en schouders bovenuit.

Inderdaad de volgende keer gaan we voor een foto op de cover  

En gelukkig is jouw naam wel goed gespeld  

en Uinta ondertussen 1m38. Die gaat zus helemaal achterna, die is nu 1m 50. Die is wel na haar 2 jaar bijna niet meer gegroeid dus kan misschien nog cm bijkomen.

en die is nog geen 1! Dat wordt dan vast een flinke..

Spannend Sarah, hopelijk gaat het goed!
  Het was echt maar twee rondjes want ik ben niet van het longeren op deze leeftijd, maar het ging me er meer om dat ze uit mijn ruimte kon blijven en toch even een pasje harder kon lopen om d'r energie wat te uiten. Hierna was ze ook meteen weer braaf met meelopen aan de hand. 
  Toch gelukt! Natuurlijk is dit niet helemaal hetzelfde als een trailer, maar het is wel (hopelijk) de bedoeling dat we haar morgen met deze methode uiteindelijk op de trailer krijgen. 
 Morgen de verhuizing, ik zal het zeker filmen als ze kennis maakt met haar nieuwe vriendjes  

Niet zo aandachtig gelezen als ik dacht haha  

Ik heb zo'n knap paard! Serieus! En ik snap er echt he-le-maal niks van. Zo zie je maar hoeveel invloed de energie van een persoon kan hebben  

Ze deed me ook heel even denken aan mijn vorige paard: die liep ook altijd heel chill de trailer af alsof er niks aan de hand was. Heerlijk!
  Maar toen ze het eenmaal wel door hadden kwamen ze even kijken. Ze wordt nog wel behoorlijk opgejaagd, maar dat is natuurlijk normaal in het begin. Gelukkig is er immens veel ruimte dus ze kan ontsnappen als het nodig is. Over een paar dagen zal ze vast wel vriendjes hebben gemaakt met de kudde!

De komende dagen 2x per dag antibiotica. En zoutoplossing door het voer heen.

Beterschap voor haar!!