Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cer schreef:maar de kern van die discussie is (of zou moeten zijn althans) dat er zoveel brakke quarters te koop staan, óók in de hogere prijsklasse..
Dat er mensen zijn die de qh belachelijk overpriced vinden, is daar een zijspoor van, toch?

Cer schreef:Nou ja, dan moet het wel een heeeel slechte opfok geweest zijn, want je hoort ze niet zomaar stuk te krijgen, me dunkt?

Cer schreef:Ja maar normaalgesproken gebeurt dat ook niet... dus zo raar vind ik het niet dat hij er op die manier naar kijkt.. toch? En klinisch bij veulens doen ze ook niet... dat is ook een beetje de gok die je koopt natuurlijk?

. Om concreter te zijn: serieus bellen met een bod van 500 Euro terwijl je 2500 vraagt
.Romkabouter schreef:essiedepessie schreef:Alle respect voor mensen die fijn iedere dag het bos in gaan, maar ik heb graag een doel.
Dus iedere dag fijn het bos in gaan is geen doel

sevke schreef:Wat is er mis mee om als amateur/rookie de sport te willen ingaan met een goed paard ? Is het dan alleen voorbehouden aan pro's om een goed paard te mogen kopen ? Je kunt ook gewoon plezier beleven aan de sport, en ernaar streven om mooie scores te rijden ZONDER dat daar grote geldprijzen aan gekoppeld zijn. Ik geef Essiedepessie groot gelijk in haar streven en ambitie om een gezond paard te zoeken. Wij zijn nu op zoek naar een goede jaarling. Zullen binnenkort even naar Italie over vliegen om er naar twee te gaan kijken, en ja : ze zullen volledig gekeurd worden. Rx'en en al. Het bos ingaan isook een doel, maar mijn doel ligt ergens anders. Ieder zijn meug.