Tis gewoon echt een clowntje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FindingJack schreef:Daar ben ik het ook mee eens, met sensibel denk ik aan nerveus en schrikkerig. Dat vind ik bij de Am.Appie niet aan de orde. Bij een NAS Appie wel door het vaak voeren van KWPN bloed, wat ze toch een ander karakter geeft. De Amerikaan denkt idd zelf mee, tot vervelens toe!!Maar als je daar mee om weet te gaan is het alleen maar leuk.
Ik merk dat nu ook aan m'n blinde Appie hengst......reteslim dus!!!!!! Maar gebruikt het niet tegen me maar met me en daar moet ik toch weer om lachen dan. Bij ons op stal zijn de paarden alweer fris en moeten op minder voer anders zijn ze vervelend met rijden..... maar m'n Appie blijft onverstoorbaar!
spatter schreef:ik vind appies vooral wat heftiger reageren op dingen maar vertrouwen ze je, dan zijn ze ook snel weer rustig
FindingJack schreef:Ik geloof het graag dat je nu al heel benieuwd ben!!Als hij zover is om beleerd te worden eerst met grondwerk beginnen en een goede band opbouwen. Dan is inrijden een makkie!! Als ze je vertrouwen gaan Appies heel ver.....verder dan een ander paard. Maar je moet die tijd er even in willen investeren om er een superknol voor terug te krijgen!!