Als het nou in de buurt was... Leek het me heel leuk, maar mijn zusje is dan ook jarig en het is 2uur en 11 min rijden.... Dus niet iets om eventjes te koekeloeren... Kom allemaal dicht bij mij wonennnnnn!!
valt wel mee, maar wij vinden vaak alles te ver in amerika is het niks vreemds om bv 3 uur te rijden om ff ergens iets te gaan doen wij vinden een half uur al te ver
xLianneZorro
Geplaatst: 16-10-14 18:06
Half uur vind ik niet ver Maar vanaf een uur wel. Gelukkig dat ik maar niet in Amerika woon
Vanmiddag komt de zadelmaker weer. Zadel lijkt goed te liggen, Jim loopt er prima onder terwijl hij het altijd aangeeft als iets niet goed ligt, ik zit er goed op. Maar helaas droge plekken naast de schoft en er verschijnen witte haren. Dus toch niet zo passend als het lijkt helaas Qua budget hakt het er wel weer in. Ik had hier even niet op gerekend...
Bij ons komt de zadelmaker vanmiddag weer Ik heb in maart dit zadel gekocht omdat mijn oude te groot werd en over de schouder ging zakken. Dit zadel lag prima, Jim liep er heel fijn onder en ik zat er goed in. Helaas blijkt hij met verharen witte plekken te hebben naast de schoft, deze plekken zijn ook vaak droog. Hij loopt er nog steeds fijn onder en reageert totaal niet gevoelig op de plekken, maar dit is niet goed natuurlijk. Echt balen, hier had ik even niet op gerekend.