Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emita schreef:660en ik maar denken dat wij er veel hadden met 500 bij de paints
Zijn de quarter shows groot? Veel grote klassen?
Emita schreef:Het startgeld van de Paints liep dit jaar de spuigaten uit.. Ik was voor mijn twee starts in totaal 220 euro kwijt. Echt bizar. Wel incl show fee en een stal voor het weekend, maar toch. En dan had ik nog geen tackroom en ook geen overnachting.
Emita schreef:Okee klinkt goed! Het leukst zou natuurlijk zijn een dubbel geregistreerd paard.. Kun je overal starten
Het startgeld van de Paints liep dit jaar de spuigaten uit.. Ik was voor mijn twee starts in totaal 220 euro kwijt. Echt bizar. Wel incl show fee en een stal voor het weekend, maar toch. En dan had ik nog geen tackroom en ook geen overnachting. Heb een hotelletje erbij geboekt in de buurt voor 70 euro. Kan iemand mij vertellen of het bij de NQHA vergelijkbaar is? Of duurder/goedkoper?
sevke schreef:Emita: moet je eens NRHA gaan starten. Ben je zo 500 kwijt aan vaste kosten, zonder inschrijvingsgeld. Op de Belgische futurity was het nog meer zelfs.
Sandra_H schreef:Die 220 euro valt idd echt nog mee hoor, zeker als je het incl stal voor het weekend is. Of nouja het is niet afwijkend van bijvoorbeeld NQHA. En voor een lang weekend DRHA waren wij altijd ruim 1000 euro kwijt, incl hotel dan wel.
Als je dan ook nog je minder zichtbare bijkomende kosten (benzine, eventuele vrije dagen, etc) optelt krijg je helemaal de neiging om dan maar goudvissen als hobby te nemen![]()
Ben trouwens benieuwd of het NQHA NK door kan gaan, met die nieuwe maatregelen