Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bellatrix schreef:Kan zij dan niet voor je op zoek gaan? Zij heeft vast goede connecties..

Ik wist niet dat je Spark weg gedaan had! Maar dus ook voor jou een zoektocht naar een ander paard 
Maar die zijn er ook niet zo veel.. En het is al als een naald in een hooiberg
Wauw, 50 starts bij de ranch riding? Kijk, dat vind ik leuk om te zien. Is ook een onderdeel wat ik heel graag zou willen rijden! speedfiets_2 schreef:Die houd ook der ogen al goed open voor mij. Maar die merkt ook dat alles vlug gaat en aan de dure kant hangt op het moment. Vooral de jonkies. En ik vind het ook niet erg om mijn portemenix open te trekken voor iets wat gewoon goed gefokt is. Maar geen 8K voor een 2 jarige van de hengst van om de hoek of omdat het dier een speciaal kleurtje heeft.

David Maisonette misschien? Volgens mij verkoopt hij wel veel allround ook.. maar misschien kent hij weer iemand..
gister weer heerlijk gereden op Bandito en dit weekend verder even lekker niks behalve nog even naar hem toe. Ben blij dat ik weer even een rustig weekend heb

Vervolgens struikelde hij half over een balk, maar goed. Ik was dus al super blij dat hij z'n hele pattern had gereden! In het vierkant moest hij wel even poepen
De sidepass ging alleen niet super, maar goed. Ik was wel heel tevreden over onze proef.
Ik had eraan moeten denken en dat kan ik (nog) niet loslaten.
Dus ik ben wel heel erg tevreden over ons groepje en onze stalgenoot is kampioen geworden in de novice én in de amateur Ranch Riding, dus ook op haar zijn we super trots
Hopelijk in 2021 een do-over voor mij
nu is het nog 'vers'

Eerste dag voelt goed en dan de tweede dag heb ik echt een inkakker