Maarja, niet alleen van het opbinden etc. zijn zulke filmpjes

( http://www.youtube.com/watch?v=abQ2wkwp-vM )
Vreselijk hoe mensen zo dom kunnen zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moniek schreef:Ik ga begin volgend jaar een maand naar brian bell deze man heeft ook veel bereikt en is zeker geen voorstander van deze methode.
Anya schreef:gatverdarrie, ik ga temmen.
Dit soort links hoef ik niet te zien. Beschrijven is al erg genoeg.
Moniek schreef:Nou , dan zien we je over $30.000,- wel weer! Succes!Anya schreef:als Marieke het the Californian Way noemt, dan ben ik zeer geneigd Marieke op haar woord te geloven. Ik zou een trainer verder gaan kijken
nee dat doe ik niet,eerst zelf zien en dan pas oordelen.
ik volg mijn eigen gevoel nu en dat moet ik eerst zien en dan geloven.
Maar bedankt voor het advies.
Mayflower schreef:Het lijkt me nou niet de bedoeling om hier allemaal enge/vreselijke/zielige filmpjes neer te zetten![]()
![]()
Als ik de titel van dit topic lees: Opbinden van westernpaarden, nut? Dan zeg ik: nee, geen nut.
Maar in de cursussen communicatie die ik vanuit mijn werk heb gevolgd, heb ik geleerd dat iedereen gelijk heeft vanuit zijn/haar visie. Dit houdt dus in dat iemand vanuit zijn/haar visie ook niet inziet dat hij/zij ongelijk heeft, voor hen is dat een feit (kijk bijvoorbeeld naar religie). Je kunt daarom ook niet stellen dat iets niet zo is of juist wel zo is, maar jij vindt dat het niet zo is of wel zo is. Maw zoiets loopt uit op een ellenlange discussie.
Mijn mening? Ik vind dat het geen nut heeft en ik heb gelijk vanuit mijn visie!
Anya schreef:gatverdarrie, ik ga temmen.
Dit soort links hoef ik niet te zien. Beschrijven is al erg genoeg.
CherokeeChum schreef:In Belgie ook hoor![]()
CherokeeChum schreef:In Belgie ook hoor![]()
Mayflower schreef:Tuurlijk weet iedereen hier dat wel Storrum, maar als men dergelijke filmpjes wil zien kan een ieder voor zich toch wel You Tube afzoeken. Het voegt niets toe aan de titel van dit topic, maw die filmpjes is enigzins off-topic
jessiejanes schreef:![]()
![]()
,...Yeah right!! daar ga je echt diervriendelijkheid ten top meemaken!!!
![]()
![]()
* kruipt weer op haar stoel*
Echt...., DIT is DE klapper van dit Bokt-jaar!
storrum schreef:Maar ja, nederlands forum hè, vandaar dat ik even nederland riep...
CherokeeChum schreef:@Storrum;Lekker belangrijk..money talks![]()
CherokeeChum schreef:@Storrum;Lekker belangrijk..money talks![]()
sarah1984 schreef:Dit gebeurt nou eenmaal weleens.
Romkabouter schreef:Kijk, nu komen we ergens. Het gaat dus om het los laten lopen in de rijbaan. Waarom is dit precies erg? Naar mijn mening krijgt een paard zelfvertrouwen door dingen zelf te ervaren.