Tussen '84 en '92 gaapt een groot gat in mijn archief.... Ik ben nl. in 1985 gaan studeren en toen heb ik het hele [western] paardengebeuren op een laag pitje gezet.
Pas in '91/'92 ben ik weer eens op wedstrijden en demo's gaan kijken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cer schreef:Is bovenstaande foto niet mia magnolia? Chique hoofdje!
WRLimburg schreef:Dat dacht ik al.Cer schreef:Is bovenstaande foto niet mia magnolia? Chique hoofdje!
Volgens mij is dit Mr Freckles Jet, ik meen in 1988 ergens in Duitsland (Leckenbusch?)
Wranglerbutt schreef:WRLimburg schreef:Volgens mij is dit Mr Freckles Jet, ik meen in 1988 ergens in Duitsland (Leckenbusch?)
Dat dacht ik al.
Waar Frayba het heeft over Hesa Sugar Chex, doelt hij misschien op die andere foto van Willem tussen de koeien?
cornelie schreef:Kan dat al in '91 zijn geweest dan? Ben je er zelf trouwens toen ook geweest?Was dat niet die wedstrijd in de flevomanege hier in dronten?
Hier is ook ooit 1 wedstrijd geweest.

Wranglerbutt schreef:

! Dance schreef:Pás in 1985??Wat enorm leuk zoveel foto's. Ik ben pas met de Nederlandse western scene in contact gekomen in 1985.....
Dat vind ik toch al behoorlijk lang hoor! Wranglerbutt schreef:Dance schreef:Pás in 1985??Wat enorm leuk zoveel foto's. Ik ben pas met de Nederlandse western scene in contact gekomen in 1985.....Dat vind ik toch al behoorlijk lang hoor!
. 
Cer schreef:*wacht vol spanning af....jaaaa !!! Meer foto's!!!
*es zoeken of ik nog een leuke verschuttingsfoto heb*
* 

]