Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vera schreef:Holy, misschien is het handiger als je niet steeds mailt dat je weer iemand hebt gemaild maar pas wat schrijven als je wat concreets hebt.
Anders vervuilen we het topic zo met zinloze berichten
Anya schreef:Ik heb van Gera de flyer als JPEG ontvangen. Als jullie het eens zijn over de banner geef dan even per pb een seintje dan kijk ik of Bart online is om te vragen of hij de banner kan plaatsen, plaats de sticky en de link naar dit topic.
Ik ga nu in ieder geval weg. Ben vanavond laat terug.
ArwenLune schreef:Ik krijg net een reactie terug over dat PDF - lang niet iedereen heeft PDF! En ook niet iedereen weet hoe aan Adobe te komen of willen dat doen om een mailtje te lezen. Het lijkt me een goed idee om in de email zelf in ieder geval het verhaal en de beschrijving te zetten. (Misschien doen jullie dat ook al, maar ik stuurde dus een mailtje met 'heb je het paard uit begaand document gezien?' en dat werkt dus niet.)
ColouredJody schreef:Ik heb op internet de naam van Fly ingetypt en kreeg een site waar ze op stond met een veulen. alleen die was van 22 februari 2003. Met een foto van haar. Kun je daar iets mee?
gr Joanne