[WN] Wie weet waar Fly nu is!?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:43

driehuizen paints heb ik verstuurd
horse-trader ook

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 18:32

Ik heb van Gera de flyer als JPEG ontvangen. Als jullie het eens zijn over de banner geef dan even per pb een seintje dan kijk ik of Bart online is om te vragen of hij de banner kan plaatsen, plaats de sticky en de link naar dit topic.

Ik ga nu in ieder geval weg. Ben vanavond laat terug.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:05

vera schreef:
Holy, misschien is het handiger als je niet steeds mailt dat je weer iemand hebt gemaild maar pas wat schrijven als je wat concreets hebt.
Anders vervuilen we het topic zo met zinloze berichten Knipoog

Ik ben het met Holly eens dat het nu door elkaar dreigt te lopen, iedereen mailt maar wat raak en niemand weet waar de ander naar toe mailt. Alleen Holly schrijft wie ze gemaild heeft, ik heb gezegt Limburg voor mijn rekening te nemen...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:08

Ik heb van Gera een Duitse flyer ontvangen OK dan! Mijn dank daarvoor. En Sterre onwijs bedankt voor het nakijken (lees: herschrijven) van mijn tekst!

Ik ga vanavond mijn Duitse connectie de duitse flyer doormailen en wat handelsstallen hier in Limburg bellen.

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:20

In Drente zit een ranch :El Rancho de Verano,daar doen ze buitenritten en ik weet dat die man heel veel bonte paarden heeft en op bijna alle markten te vinden .
Als Francis daar ook eens heen belt en vraagt of ze de flyer mag mailen?
Hij heet Henk van Zomeren en zit in Een ,ook wel bekend als voorheen Fjordenkamp Amerika.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:21

Moondancer, misschien handiger als je zelf ff belt, zoals eerder ook al voorgesteld is. Ik zou je de flyer wel kunnen mailen als je die nog niet hebt.

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:23

Ach dat zal mij gebeuren.....
Hier het tel nr:0592-656421.
Dom dom dom.

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:25

Anya schreef:
Ik heb van Gera de flyer als JPEG ontvangen. Als jullie het eens zijn over de banner geef dan even per pb een seintje dan kijk ik of Bart online is om te vragen of hij de banner kan plaatsen, plaats de sticky en de link naar dit topic.
Ik ga nu in ieder geval weg. Ben vanavond laat terug.

@ArwenLune: Zou je de banner nu in het topic kunnen plaatsen om te kijken of iedereen het er mee eens is?

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:27

Ok doe ik nu

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:40

Ze hebben haar niet gezien,maar ik mag hun de flyer toesturen en dan houden hun het ook in de gaten,weer 1 erbij.
Pervinco,mail je mij de flyer door?
Heb je een pb gestuurd met mijn e-mail adres.

ColouredJody

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:11

Hoi Francis, Na aanleiding van de advertentie op Marktplaats, heb ik bijna al je topics gelezen... Ik voel met je mee...
Ik zou je graag ergens mee willen helpen en woon in je directe omgeving(Putten). Heb je al eens bij paardenhandelaar xxxxxxxxxx gevraagd naar Fly? ik weet dat hij regelmatig op de paardenmarkt in Utrecht te vinden is. Als dit nog niet het geval is wil ik hem en andere handelaren ook wel op de hoogte stellen d.m.v een foto en de informatie over Fly. Hou me op de hoogte!

Groetjes Joanne

edit anya: naam verwijderd

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 20:15

Hoi Joanne, nee,xxxxxxx heb ik nog niet gevraagd (ken niet zoveel handelaren) Als jij dat wilt doen, heel graag.
Hartelijk dank voor de hulp alvast.

edit anya: naam verwijderd

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:20

Ik heb de eerste 3 mails Bloos de deur uit;
Bost Paardenservice in België (ook een optie lijkt me)
Horsetrader

De laatste had een duizelingwekkende lijst met paarden op zijn site (te koop), ook wat 'western-rassen'.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:04

Ik krijg net een reactie terug over dat PDF - lang niet iedereen heeft PDF! En ook niet iedereen weet hoe aan Adobe te komen of willen dat doen om een mailtje te lezen. Het lijkt me een goed idee om in de email zelf in ieder geval het verhaal en de beschrijving te zetten. (Misschien doen jullie dat ook al, maar ik stuurde dus een mailtje met 'heb je het paard uit begaand document gezien?' en dat werkt dus niet.)

De banner staat vrij bovenaan pagina 17. Ik wilde hem niet meer veranderen tenzij mensen ernstig bezwaar hebben.

ColouredJody

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:05

Ik heb op internet de naam van Fly ingetypt en kreeg een site waar ze op stond met een veulen. alleen die was van 22 februari 2003. Met een foto van haar. Kun je daar iets mee?

gr Joanne

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:09

ArwenLune schreef:
Ik krijg net een reactie terug over dat PDF - lang niet iedereen heeft PDF! En ook niet iedereen weet hoe aan Adobe te komen of willen dat doen om een mailtje te lezen. Het lijkt me een goed idee om in de email zelf in ieder geval het verhaal en de beschrijving te zetten. (Misschien doen jullie dat ook al, maar ik stuurde dus een mailtje met 'heb je het paard uit begaand document gezien?' en dat werkt dus niet.)

Dit is ook wat ik al naar Gera mailde, ik heb de nederlandse en duitse flyer iig in een *.jpg bestand. Deze heb ik ook bij de mails gevoegd.

Zal beide banners zo dadelijk even online zetten.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 21:42

ColouredJody schreef:
Ik heb op internet de naam van Fly ingetypt en kreeg een site waar ze op stond met een veulen. alleen die was van 22 februari 2003. Met een foto van haar. Kun je daar iets mee?

gr Joanne

Wat voor site was dat? Ik heb zelf ook al es foto's van haar en d'r 2003 veulen op internet gezet, hier op Bokt en volgens mij ook op de DPHC-site... Ik ben er toen vlak na de geboorte van dat veulen nog geweest. (Toen zag ze er ook al minder goed uit, maar niet zo erg als dit voorjaar).

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:49

Ik heb inmiddels de Flyer ook richting Hollanders in de duitse grensstreek gestuurd, handelaren benaderd en nogmaals deze flyer naar bekenden gestuurd die door heel nederland werken met dieren. Morgen ga ik handelaren hier in mijn omgeving persoonlijk benaderen en bij de fourage- handel de flyer ophangen.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:24

Steun genoeg hoor Francis. Er is zelfs iemand die de foto van Fly op haar hondenforum gaat plaatsen, met de vraag of men wil helpen doorsturen.
Deze is via Kimberley77 binnengekomen.

Verder heb ik zojuist wat in mijn omgeving rondgekeken (lees: op weg naar de mac, via de landerijen) maar nog geen bont iets gezien helaas.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:26

Hier staat niets (nieuws) bonts, daar hoef ik niet eens voor te gaan kijken.

Ik heb iig een reactie van de stal waar Pervinco stond. De stalhoudster vond Fly er erg slecht uitzien (zoals ik al zei: ze rijdt zelf western) en gaat zeker wat van haar vrienden en kennissen - veelal in Duitsland) mailen met de Duitse flyer erbij. Weer een hoop mensen die van haar afweten dus...

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:28

ik heb de flyer even per pb aan Gera gevraagd (om aan mij te mailen). Die zal ik morgen op mijn werk kopieren en zaterdag op allerlei plekken op het volkspaardenfeest achter laten. Ik ken de organisator van die dag en zal vragen of ik de flyer ook op de jury/secretariaat-keet mag hangen.

Volgende week komt mijn hoefsmid maar die heeft geen email, ik geef hem de flyer ook.

Kimberly, ik zou graag met je mee gaan maar omdat ik nog voor het grootste gedeelte ziek thuis ben kan ik niet zo makkelijk. Ik zal ook weer gaan rondrijden en proberen iets te zien bij dat plekje wat Sjuimpje beschreef. Heeft iemand de flyer al aan Eemland Diervoeders te Soest gestuurd of daar opgehangen?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:32

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:44

Tip van mijn stalhoudster: zij weet via-via van iemand die in paints 'doet' en die zit in Stroe.

"Die zit in een grote villa en heeft paints waar ze mee fokt aan de Dunenkamperweg in Stroe. Je zou daar eens langs kunnen gaan om te kijken of je de merrie ziet staan."

Weet iemand wie dit is of is dit een tot nog toe 'nieuw' adres? Ik zit zelf wat te ver weg om er even langs te gaan, iemand anders?

Whoops

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:53

Ik ben het verhaal ook al een tijdje aan het volgen en vind het allemaal erg naar voor jou en Fly, ik zal dan ook mijn best doen om de Flyer naar zo veel mogelijk mensen in de paardenwereld te sturen.

Ik heb er al vast een naar wat paardenmensen in Zuid-Holland gestuurd en naar Justine van Double J Paints gestuurd, want ik heb niet terug kunnen vinden of zij er al een heeft ontvangen.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:57

Zijn er dit weekend niet de KWPN paardendagen?
Gaat iemand daar naar toe (sjuimpje misschien) om flyers op te hangen?