[WN] WN: Mariënheem - NK-WRAN (A) + DPHC

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 07:33

Francisca"]
Nou, ik ben alle dagen aanwezig geweest en ik heb het super naar mijn zin gehad.
[/quote]
Volgens mij geldt dat voor de meesten van ons hoor Knipoog

[quote="Francisca"]
Natuurlijk gebeuren er dingen die niet leuk zijn en die gebeuren op elke wedstrijd.
[/quote]
JUIST daarom moeten dergelijke dingen besproken worden.

[quote="Francisca"]
En ik heb ook boe geroepen bij de bewuste ruiter bij de Working Cowhorse (tenminste ik geloof dat het daarbij was). Maar de enige manier om er echt wat aan te doen is daadwerkelijk op die persoon af te stappen ofzo..
[/quote]
You make me smile Haha!
En jij dacht dat betreffende persoon nog nooit aangesproken was?
Ik weet niet of ik hiervan moet *LOL* *LOL* *LOL* of Huilen Huilen Huilen ......

[quote="Francisca schreef:
Het negatieve hier overheerst nu, maar dat vind ik dus niet terecht. Er zijn ook heel veel mensen die wel goed omgaan met hun paard, maar het lijkt wel of dat nu ook niet meer gezien wordt.....

Dat zit dan toch een beetje in jezelf Francisca, want ik lees op heel veel plaatsen in dit topic felicitaties, pluimen voor sportieve ruiters, uitspraken van mensen dat ze een superweekeinde hebben gehad etc.
Alleen zit iedereen nu nog een beetje vol van een deelnemer die het presteerde om gewoon bijna het voltallige publiek te laten Misselijk en da's misschien maar goed ook. Tegen de tijd dat ik dusdanig afgestompt ben dat ik die rijstijl normaal vindt, hoop ik tussen een stel planken te liggen.

wanja_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 07:35

ik bedoel dat het warren en roy zen eerste x was in de western riding en versatile horse

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 10:33

woensdag waren wy van de party(halter,en SAH),en zaterdag hebben we aan wal gestaan. Ik vond het net zoals vorig jaar een gezellig evenement. er hangt een leuke sfeer. dit jaar op het secretariat werden we snel geholpen. OK dan! . We waren zo stom geweest om ons paspoort tevergeten,maar we mochten toch starten OK dan! OK dan! .al met al vond ik het een sportief weekend,ruiters die leuk met elkaar om gaan,in een ontspannende sfeer.

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 10:35

o ja,iedereen van harte gefeliciteerd met zyn behaalde resultaten *LOL*

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 12:33

Mac schreef:
Als je niet de ketting door zijn mond doet bij het showen wel Schijnheilig

Hè verdikkeme. Cool

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 12:37

Wat ik trouwens erg geinig vond; de overijverige jongetjes in de kantine die geobserdeerd waren door glazen ophalen. Had mijn Cola Light nog niet op of hup-glas weg. Dat was erg schetig, hihi. Ik heb trouwens mijn Digicam mogen renoveren. Ik stond even van dichtbij een foto te maken en toen kwam er een paard in z'n 5 door de bocht. Alles onder het zand, dus nu knarst mijn lens, hihi.

diamond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 14:49

waar gaan de foto's staan en van de halter classe Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 15:12

Op de vorige bladzij staat de link.

diamond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 15:29

heb ik er weer over gezien sorryyyyyy Knipoog

janedoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:18

janedoe schreef:
Vera, wil je Ginin zien stoppen: zaterdag 2 oktober rijdt Peter hem op de wedstrijd in Liessel. (TR Ranch)
(van die veel besproken NK deelnemer)
Sorry Vera, berichtje is bedoeld voor ods.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 20:44

janedoe schreef:
Sorry Vera, berichtje is bedoeld voor ods.

Dacht al.....JaneDoe zit even niet op te letten Knipoog

Als ik kan ga ik....was onder de indruk van dit dier!! En eens kijken of die meneer nog durft te starten na al jullie gekakel Bloos! Bloos Haha!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 20:57

Ik snapte het al niet helemaal maar omdat ik het had over Wiz M Luck, dacht ik dat je het daar over had Haha!

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:23

Sonja schreef:
Dat zit dan toch een beetje in jezelf Francisca, want ik lees op heel veel plaatsen in dit topic felicitaties, pluimen voor sportieve ruiters, uitspraken van mensen dat ze een superweekeinde hebben gehad etc.
Alleen zit iedereen nu nog een beetje vol van een deelnemer die het presteerde om gewoon bijna het voltallige publiek te laten Misselijk en da's misschien maar goed ook. Tegen de tijd dat ik dusdanig afgestompt ben dat ik die rijstijl normaal vindt, hoop ik tussen een stel planken te liggen.

OK, ik vat hem.
Maar even voor de duidelijkheid hoor, ik vind die rijstijl ook niet normaal

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:30

Sonja schreef:
En mocht ik volgend jaar, of wanneer dan ook, me ooit zo gedragen als genoemd heerschap afgelopen weekeinde (en meerdere malen daarvoor, tot vervelens toe zou ik bijna zeggen) dan heb ik maar 1 verzoek aan alle stuurlui aan wal: Sla me alsjeblieft van m'n paard! Bloos!

oke doen we sonja Extreme duivel Haha! Knipoog

maar wat de rest van je quote die ik even liet verdwijnen (sorry daarvoor) aangaat. je hebt groot gelijk, als je bij voorbaat al weet dat je er of je paard nog niet klaar voor is een NK te starten blijf je toch thuis. ook ik heb dit jaar niet gereden, omdat mijn oudje met pensioen is en de navolging gewoon nog niet zover is daar te spetteren.
en, met dat in mijn achterhoofd, vind ik het startgeld op een NK toch echt even te hoog om als bakvulling (die ze toch al niet wilden Schijnheilig ) te dienen.

verder heb ik goede ruiters en slechte gezien op dit NK. en ja de slechte zijn in de minderheid, maar het zijn wel de ruiters die opvallen en waarover gepraat word.
zou het helpen als we ze gewoon maar doodzwijgen en hun praktijken niet bestaan Verward

MHSolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 01:22

Gaaaap Een beetje laat!!! (maar dat is beter dan nooit!)

De fotogalerij op de US site is weer bijgewerkt! Er zijn dus weer mooie kiekjes te bewonderen van onder andere Asbe (maar die stond er al wat langer op), SFLJ en DennisC!

Klik hier maar op!

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 11:20

Hallo,
Als eerste bedankt voor de leuken reacties, ook namens Ilona.
Twee ruiters wil ik graag een compliment geven, gewoon omdat die mij in het bijzonder zijn opgevallen.
De naam Peter Simons, is al een paar keer gevallen. Ook wij zijn onder de indruk van deze zeer netjes rijden ruiter tijdens de show. Het paardje wat hij reed met start nummer 22, heeft echt ons hart gestolen.
De naam Walter Bouwmeester, valt ook met regelmaat. Tijdens de feest avond, heb ik hem aan gesproken, wat ik daar voor nog nooit had gedaan. Een geweldige proef liet hij zien.
Ook het voorronde systeem, vind ik een aparte dementie geven aan zo’n show, maar ik deel de mening dat daar door geen gaten in het programma moeten vallen.
In de tijd dat wij mee draaien zien wij eigelijk alleen maar dat het ieder jaar weer beter, dus vooruit gaat. Dit werd ook nog eens bevestigd door een ruiter waar ik mee gesproken heb, die vier jaar in Amerika gewerkt heeft. Deze was erg onder de indruk hoe de sport zich had ontwikkeld in het Nederlandse.
Zowel de ruiters als de organisaties die wij rijk zijn, ontwikkelen zich meer en meer. Dit valt en staat natuurlijk met inzet.
Hoe krijg je bijvoorbeeld weer de centen bij elkaar om iets moois te organiseren?
Zelf vind ik het bijvoorbeeld geweldig, dat een voorzitter mijn weet over te halen, om een boekje loten te kopen, terwijl hij weet dat ik geen Paint hors heb.
Dit zijn de dingen die bij mij in het oog springen (inzet)
Goed, en dan nu een stukje over de veel besproken ruiter.
Ook met hem heb ik gesproken, uren lang. Ik wil het niet goed praten, waar iedereen zich aan gestoord heeft. Maar van zijn zelf kennis, was ik onder de indruk. Ik vertrouw erop dat hij de komende tijd, menig kijkend kritisch oog, zal verbaast laten staan.
Deze zelfde ruiter organiseert komend weekeinde een show. Jawel, de enige show in Nederland dit jaar waarin alle vel begeerde beelden zijn te winnen.
In tussen weet ik wat er allemaal bij komt kijken om zo’n show op poten te zetten, en bij deze wil ik Ton de Rooy bedanken, dat mede door zijn inzet, de Lawson dit jaar te winnen is, in het Nederlandse. Begrip heb ik voor zijn beslissing, om zelf niet mee te rijden op deze show, hij vind dat zelf niet passend, als je zoiets organiseert.
Nou ik hoor jullie al denken……………………….
Nogmaals, ik probeer niet recht te praten wat krom is, en ik kijk natuurlijk net even weer anders dan anderen. Maar gun hem ook dat hoera, voor deze inzet.

Vriendelijke Groeten Peter Vet, je weet wel, de vader van die groene.

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 11:23

MHSolo schreef:
De fotogalerij op de US site is weer bijgewerkt! Er zijn dus weer mooie kiekjes te bewonderen van onder andere Asbe (maar die stond er al wat langer op), SFLJ en DennisC!
Klik hier maar op!

Leuke foto's ,..veeeel vlechtjes!!!Kan ik even spieken ,hoe dat nog eens moet met de halter!!

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 11:32

GoedVetMan"]
Goed, en dan nu een stukje over de veel besproken ruiter.
Ook met hem heb ik gesproken, uren lang. Ik wil het niet goed praten, waar iedereen zich aan gestoord heeft. Maar van zijn zelf kennis, was ik onder de indruk. Ik vertrouw erop dat hij de komende tijd, menig kijkend kritisch oog, zal verbaast laten staan.
[/quote]
.........Ton,laat ons verbaasd staan,..please Lachen

[quote="GoedVetMan schreef:
Deze zelfde ruiter organiseert komend weekeinde een show. Jawel, de enige show in Nederland dit jaar waarin alle vel begeerde beelden zijn te winnen.
In tussen weet ik wat er allemaal bij komt kijken om zo’n show op poten te zetten, en bij deze wil ik Ton de Rooy bedanken, dat mede door zijn inzet, de Lawson dit jaar te winnen is, in het Nederlandse. Begrip heb ik voor zijn beslissing, om zelf niet mee te rijden op deze show, hij vind dat zelf niet passend, als je zoiets organiseert.

Hiervoor alleen maar lof,weer een ontwikkeling in het showgebeuren! OK dan!
(Is De TR-Ranch trouwens niet in belgie,of zeg ik nu wat stoms? Verward Blond )

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 11:37

jessiejanes schreef:
(Is De TR-Ranch trouwens niet in belgie,of zeg ik nu wat stoms? Verward Blond )

Ooohhhhh ik weet ineens waarom ik van blond hou Lovers

Liessel, ligt in.......................Nederland *LOL*

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 13:41

Peter, ook ik heb eens een weekendje erg dicht bij Ton meegemaakt (uhm, niet tttteeeee close, please!!!)......zijn rijstijl kan hij niet aanpassen, dat komt nooit goed, dat hij andere capaciteiten bezit, kan ik me wel voorstellen. Niet meerijden op zijn eigen georganiseerde wedstrijd is reglementair vastgelegd als het een off. amerikaanse wedstrijd is (AQHA of NRHA?).

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 14:25

Nope, dit klopt niet. Ook al organiseer je zelf een wedstrijd, je kunt ook zelf meedoen, in ieder geval bij de NRHA. Heb dit vele malen zien gebeuren en het is geoorloofd.

Groetjes, Gisela

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 14:48

FlyingHigh"]
Peter, ook ik heb eens een weekendje erg dicht bij Ton meegemaakt (uhm, niet tttteeeee close, please!!!)......zijn rijstijl kan hij niet aanpassen, dat komt nooit goed,
[/quote]Dat zou jammer zijn Karen. Toch is er iets in mij, dat zegt dat hij het gaat doen.
Ook wij waren verkeerd bezig, ik heb zelf wel eens gedacht dat het nooit meer goed zou komen. Het lijkt er inderdaad wel op, dat als je iets fout heb aangeleerd in deze sport, dat het dan heel moeilijk is, om het af te leren. Ik weet het, het duurt lang, maar uiteindelijk is dat toch de mooiste overwinnen die je kan behalen.
[quote="FlyingHigh"]
dat hij andere capaciteiten bezit, kan ik me wel voorstellen.
[/quote]toch close? Haha grapje.Haha!

[quote="FlyingHigh schreef:
Niet meerijden op zijn eigen georganiseerde wedstrijd is reglementair vastgelegd als het een off. amerikaanse wedstrijd is (AQHA of NRHA?).
Toch zie ik dit wel gebeuren op andere shows.

Freckles

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 15:02

Nu is er al zoveel commentaar geweest op Ton de Rooy want iedereen weet dat hij bedoelt wordt.
Maar is het niet zo dat de eerlijkheid ook gebied dat hij toch beter is gaan rijden dan een paar jaar geleden.
En de naam die hij toen heeft opgebouwd moet hij nu nog meeslepen.
Vind toch dat hij ook zijn visite kaartje regelmatig ook op de goede manier achterlaat.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 15:19

Freckles schreef:
Maar is het niet zo dat de eerlijkheid ook gebied dat hij toch beter is gaan rijden dan een paar jaar geleden.
Als een ruiter na het afstappen aan het eind van de proef om zijn bit te laten zien zijn paard niet meer kan bestijgen omdat die in paniek en angst achteruit deinst, kan zijn manier van rijden wel zijn verbeterd, maar toont dit gedrag toch zeer zeker van angst (respect ?) van de paarden voor hem.

Maar ook dit is het beeld van een paar jaar geleden, en kan intussen zijn verbeterd....Lips are sealed

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 15:55

GoedVetMan schreef:
Ooohhhhh ik weet ineens waarom ik van blond hou Lovers
Liessel, ligt in.......................Nederland *LOL*

Ik begrijp dat TR niet meer in Belgie is,maar z'n doortocht door NL tot Liesel heeft gebracht(wist niet dat hij nu in Liesel zat),.............
maar goed,GOEDVETman,..bedankt voor je reactie!
Haha!