Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
toen vroeg Anick of ik wilde galopperen los ja graag we moeten het toch samen leren haha en dat ging onwijs goed wel snel maar controleerbaar wauw
even paar rondje toen hup naar de grote rijbak
en jawel er was iemand aan het rijden top uitdaging voor ons ... Yuri keek niet eens naar de andere combinatie in de bak hihi en er was zelfs iemand die de bakrand aan het slepen was hij wilde zelf wel even slepen haha zo lief
ik moest grote 8tjes rijden om te oefen van de ene kant naar de andere te gaan vind Yuri nog heel moeilijk maar we kregen het voor elkaar toen lekker uitstappen helemaal TROTS op hem

we zullen het gaan beleven
ik houd jullie op de hoogte hihi
z’n stalletje was helemaal versiert zo lief

gelukkig wel goed af kunnen sluiten.
voor eerst in het donker gereden in buitenbak met licht hij vond het prima
trots op ons beide
zometeen komt de hoefsmid
is hard nodig verder doet Yuri het top had dinsdag gereden en gisteren ,verder tussendoor gelongeerd 

leerzame les geweest trots en voldaan
lekker dagje zo

vroeger met m’n vorige pony ook gedaan maar nu 16 jaar later en 2 kids rijker merk ik dat ik iets voorzichtiger ben haha komt allemaal vanzelf hij voelt fijn gelukkig

gisteren balkjes gelopen

tijdens het longeren was hij zo braaf perfect op m’n stem en alles dat ik opstapte en hij wilde rechts-om niet z’n volte mooi maken staakte een beetje dat ik dacht na dan gaan we eerst even links-om pakken we straks de andere kant weer
braaf deed hij z’n stap en draf dat ik dacht zou ik nou gewoon eens een galopje proberen
en ik heb het gewoon gedaan hij voelde goed sprong eerst 3x fout aan maar Jahoor daar gingen we voelde braaf en relaxt zo happy dat wij samen het gedaan hebben
daarna even de rechter kant weer op wilde niet z’n rondje draven dus even tijdje doorgezet uiteindelijk heeft hij 3 mooie voltes gedraafd
op naar de volgende keer