Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annetjee19 schreef:Ik heb gesloten touwteugels gekocht. Fanatic zn verzorgster rijdt er graag mee op mn paard als ze naar buiten gaat en rijdt liever niet met de leren split reins die ik weer heel fijn vindt..
Ik vind de gesloten touwteugels irritant omdat ze bij mij aan mn zadel blijven hangen. Ze zijn wel heerlijk fijn om vast te houden maar persoonlijk zou ik dan voor de split reins gaan ipv de gesloten.
Iolanthe schreef:Ziet er leuk uit! Is het niet eng het eerste moment, met van die kolossen in de bak?
Iolanthe schreef:Volgens mij bestaan er ook "gewone" teugels die je vast kan klikken, ik heb gisteren gereden met een paardje dat een hoofdstel had met gewone (wel lange) teugels die vastgeklikt waren aan het bit.
annetjee19 schreef:Iolanthe schreef:Volgens mij bestaan er ook "gewone" teugels die je vast kan klikken, ik heb gisteren gereden met een paardje dat een hoofdstel had met gewone (wel lange) teugels die vastgeklikt waren aan het bit.
Ik doe dit ook altijd, ik koop gewoon zelf de losse clips en bevestig ze aan mn teugels. Ik heb een hekel eraan om touwtjes of schroefjes iedere keer los te maken, daar ben ik echt allergisch en te lui voor
Rianne_ schreef:Ik wil geen wedstrijden doen smartBHmaar ik had de titel van dit topic verkeerd opgevat omdat ik dacht dat dit alleen voor startende (dus als in: starten op wedstrijd) bedoelt was!
In welk onderdeel wil je wedstrijden doen dan?