Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gimme_Spurs schreef:Die van mij moeten dan ook zijn voor dames die op grote voet leven.Anyway: wat lees iknou over veels te jonge paardjes onder het zadel?!
Iejoorr schreef:Gimme_Spurs schreef:Die van mij moeten dan ook zijn voor dames die op grote voet leven.Anyway: wat lees iknou over veels te jonge paardjes onder het zadel?!
Nou over rijden daar gesproken![]()
Terwijl ik heerlijk zat te genieten van een tosti in de kantine was er toch een man aan het rijdenAls ik het lef had gehad, had ik m van zn paard gesleurd, wat een geruk zeg, zag die mond alleen maar open vliegen!
MelissaV schreef:Weet iemand of er nog goede trainingsreins te krijgen zijn? En pads 30''? En wat dat ongeveer kost?
Gimme_Spurs schreef:Die van mij moeten dan ook zijn voor dames die op grote voet leven.Anyway: wat lees iknou over veels te jonge paardjes onder het zadel?!
SmidjeJollie schreef:Hierbij een fototje van ons trekpaard met zijn nieuwe hoofdstel.
Het bit zat alleen nogal scheef daardoor lijkt die wat strak te zitten zie ik nu op de foto.
[ Afbeelding ]
Zijn er meer mensen die zo een zelfde hoofdstel gekocht hebben? Ik heb bijna het idee dat een gemiddelde quarter er in kan zwemmen namelijk. Zeker aangezien ons trekpaard zelfs nog een aantal gaatjes over heeft bij dit hoofdstel.
spicegirl schreef:"..ze hebben een paar doorgereden paarden getoond, een paar driejarigen (die allemaal al behoorlijk stopten en spinden) en een aantal 2 jarigen onder het zadel." ..
allemaal relatief, we zitten nu aan het letterlijke einde van het jaar. de 3 jarigen zijn volgende week officieel 4, en moeten dan showklaar (kunnen) zijn, en al pakweg 1,5 jaar ohz. dan moeten ze toch ook wel wat laten zien.ervan uitgaande dat het showpaarden zijn, voor mensen met sport-ambities.niet een paard voor jij en ikke , zeg maar.de 2 jarigen zijn bijna 3.
maar daar is dit topic niet voor, er lopen er vele over dit onderwerp