Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Marieke schreef:Waar komen luchtzuigers vandaan? Waar komen wevers vandaan? Waarom zijn bepaalde stallen helemaal bekleed met rubber omdat het paard zijn hoofd tegen de muur aan stoot? Allemaal uitingen van ongeluk. De paarden zijn niet blij.

velvet schreef:ja maar als je ergens anders erover begint help het niet de mensen te stoppen met deze onzin over de western sport. de mensen die dit dus ook lezen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ods"]
[quote="Marieke schreef:Waar komen luchtzuigers vandaan? Waar komen wevers vandaan? Waarom zijn bepaalde stallen helemaal bekleed met rubber omdat het paard zijn hoofd tegen de muur aan stoot? Allemaal uitingen van ongeluk. De paarden zijn niet blij.
velvet schreef:ja maar als je ergens anders erover begint help het niet de mensen te stoppen met deze onzin over de western sport. de mensen die dit dus ook lezen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ods"]
[quote="Marieke schreef:Waar komen luchtzuigers vandaan? Waar komen wevers vandaan? Waarom zijn bepaalde stallen helemaal bekleed met rubber omdat het paard zijn hoofd tegen de muur aan stoot? Allemaal uitingen van ongeluk. De paarden zijn niet blij.
velvet schreef:het is niet dat ik het niet erg vind wat er op sommige stallen gebeurd ~~}> maar ja kan het tegen spreken wat je wil het blijft zich voordoen maar dan achter gesloten deuren.....waar niemand het ziet en er dan ook niks van kan zeggen.
velvet schreef:dat weet ik ook wel dat dat gebeurd maar met deze discussie raak je ook mensen die wel goed zijn voor hun paard...die als het echt zover komt de dupe zijn van mensen die deze sport afzeikt. snap je mij......dat ik er last van heb...ik ben wel goed voor mijn paard ik les bij een grote naam en die behandeld zijn paarden ook goed.....