Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eponine schreef:@ break the law, ik heb geen berichtje gehad/ gezien? Maar buiten dat is Huibergen voor mij net te ver om een aantal keer per week te doen, ik werk ook fulltime namelijk. Momenteel staan mijn plannen ook even op een laag pitje ivm onzekerheid op het werk. Maar ik lees hier geregeld mee en wie weet wat ik nog vlak in de buurt tegenkom! Moet overigens wel zeggen dat ik een beginner ben, die vooral veel wil leren en een absoluut bomproof paardje zou zoeken. Veel succes allemaal!
Paintless schreef:ik vraag me alleen af waarom je PAARD zo groot neer zet.. kleine paarden zijn ook paarden en even leuk om te rijden hoor. mijn vorige merrie was 143, maar echt niet minder paard.
kaniche schreef:Paintless schreef:ik vraag me alleen af waarom je PAARD zo groot neer zet.. kleine paarden zijn ook paarden en even leuk om te rijden hoor. mijn vorige merrie was 143, maar echt niet minder paard.
ik ging uit van de beginpost, waar iemand op zoek was naar een bijrijder. vandaar. ik ben een ander forum gewend waar we op deze manier dingen aanduiden dus misschien dat het daarom gek overkomt hier. Het was dus niet zo bedoeldik vind kleine paarden/grote pony's ook het leukst namelijk. en mijn bijrijdpaard is een KWPN-er van 1.58
Paintless schreef:volgens mij is een paard een diersoort, en een pony ook. zijn ze anatomisch verschillend van elkaar. dus kan je van een paard geen pony maken al wil je zo graag. zoals je van een ezel ook geen paard kan maken, ook al lijkt het er wel op.
maar knoop me er niet op vast, zeker weten doe ik het niet