Ja, hele verbetering t.o.v. gister, ze roepen het om en het staat in beeld, goed geregeld van de organisatie!
bedoel je die spin op het foute pivot been? of heb ik de technisch correcte even gemist in de lagging van de livestream?
Was dat het foute been?Mijn stream lag er ook ff uit, dus ik weet niet of we het nu over hetzelfde hebben....
essiedepessie schreef:bedoel je die spin op het foute pivot been? of heb ik de technisch correcte even gemist in de lagging van de livestream?Nee, het viel mij ook op dat hij en langzaam en op het foute been was, dus voor niets langzaam vrees ik
Ow haha... ik zat alleen maar op het beheerste te letten......en totaal niet op welk achterbeen kennelijk
Zit er eigenlijk bij de grotere klasses een maximum aan het aantal deelnemers wat door gaat naar een final?
VivaLaVida schreef:die had een leuk setje (zal niet iedereen met me eens zijn haha)vond het ook wel leuk eigenlijk
Paintlinger schreef:Waarom mag er niet gespind worden tijdens het inrijden?Wsl om de bodem waar dan de gaten in vallen... En ze zullen wel niet slepen tussen de klasses door..
corine1981 schreef:Paintlinger schreef:Waarom mag er niet gespind worden tijdens het inrijden?Wsl om de bodem waar dan de gaten in vallen... En ze zullen wel niet slepen tussen de klasses door..ze slepen wel tussen de klasses door..
Net zullen ze gesleept hebben in de pauze tussen de pleasure en reining door, maar vraag me af of ze dat nu ook gaan doen, hoorde er niets over.. Maar dan vraag ook ik me af waarom er niet gespind mag worden