johnnyrider schreef:Zelf kijk ik liever naar Larry Trocha.
haha! En dan vind je Craig erg?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sjanie schreef:ff serieus....voor degenen die vinden dat Craig terecht de hulpen geeft zoals hij die geeft. Bij 0.35 sec op het filmpje!.... waar is hij daar mee bezig? Met welk doel?
Ik vind dat dus doelloos...hij zit te rukken en te trekken aan het paard terwijl het paard het hoofd na het ruk- en trekwerk het hoofd niet anders houdt. En Craig kijkt niet eens en zit met iemand anders te kletsen en om zich heen te kijken. Dat is namelijk wat ik zie.
sonita schreef:Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet!
sjanie schreef:Maar voorlopig hebben de "kenners" van de western -die dit handelen goed praten nog- steeds niet geantwoord met welk doel Craig zit te rukken en te trekken bij 0.35 sec. Dus inderdaad...ik zie, ik zie wat jij niet ziet.
Jammer voor het paardje en voor de westernsport.
Dofuzz schreef:@cer wat is jouw mening over de Holmes-theorie binnen de quantum-fysica?
rapido schreef:Reiners hebben anders ook niet echt recht van spreken in de topics over Schmersal is gebleken!
Er word gelijk overheen gestampt en meest door dezelfde personen die dit topic maar op gang blijven houden door maar zo veel mogelijk negatiefs over Schmersal maar vooral over Reinen uit te blaten!
Even goed googelen welke trainers en namen je nog meer door het slijk kunt halen.
Niks zo makkelijk dan achter je laptoppie!
Niels schreef:claudiaM33 schreef:Misschien kunnen een meeting organiseren??? Lekker op elkaars paarden raggen!![]()
Ik zou mij vereerd voelen als Craig op mijn paard zou stappen, maar iemand van jullie? Never