Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Daarom houden we het maar bij wat poetsen en hier en daar een beetje grondwerk.
De les twee weken terug bij mijn oude instructrice kon niet door gaan door een blessure van haar paard dus dit wordt alsnog de eerste les in jaren.
En hij gaat in de toekomst ook een boogschietbaan uitleggen dus dan kunnen we ook echt boogschieten te paard.
ze mocht niet galopperen voordat er wat stoom af was en dat moet in draf (anders is ze echt weg) maar uiteindelijk ging het toch min of meer goed. pffffff wat een portret. 

Ik moet zeggen dat Ed ook fijn met haar omgaat, hij houdt er echt rekening mee dat ze heel vriendelijk is en het heel graag goed wil doen. In het begin begrepen we elkaar nog niet helemaal, dan merk je ook dat ze wat onrustig wordt, maar dat is ook heel snel weer voorbij. Ze is heel duidelijk en ook heel gevoelig.
De basis zit er goed in, een rollbackje, stopje en begin van de spin pakt ze fijn op en liet mij tegelijkertijd haarfijn zien waar mijn aandachtspuntjes zitten. Topper.
) en Bandito is net weer conditie aan het opbouwen (we galopperen net weer een week), maar toch leuk om te doen