Hier doe ik eigenlijk te weinig met de paarden, gun mezelf te weinig tijd merk ik. De bak is dan ook helemaal overgroeid, dus ik heb ze er net maar in gezet om hem eerst maar eens leeg te eten
jumpyhorse
Geplaatst: 07-09-20 06:32
Mijn runs van gisteren nog https://youtu.be/K_HimSqrIj4 https://youtu.be/A4ZouVY8ywM Moons run ben ik heel erg trots op, en die van Hartje eigenlijk ook wel Zeker als je ziet hoe ze de dag ervoor bezig was En of moontje stress had? Neuh
noows
Geplaatst: 10-09-20 10:47
Mooie foto's komen er voorbij! @jumpyhorse fijn dat je wedstrijd goed ging! Moon pakt haar rust als het kan haha.
Hier is het rustig. Ik ben zelf te druk met studie om fanatiek met de paarden bezig te zijn. Mijn oudje heeft nu ook bedacht dat buitenritten niet zo leuk zijn als de jaarling niet mee gaat en ik heb even geen zin in de strijd om van huis weg te gaan (stelletje plak-aans ). Daarom houden we het maar bij wat poetsen en hier en daar een beetje grondwerk. Vannochtend hebben we lekker van het zonnetje genoten:
Jaa onwijs veel! De les twee weken terug bij mijn oude instructrice kon niet door gaan door een blessure van haar paard dus dit wordt alsnog de eerste les in jaren.
Achterom
Geplaatst: 10-09-20 13:27
Bellatrix schreef:
Hebben we al zin in zaterdag??
Ja, zeker weten! Lijkt me echt heel leuk om weer eens les te hebben van iemand anders, ook nog eens op een ander paard
Ik zag je topic, leuk hoor! vierkantjes rijden haha dat is echt een goed oefening.
Ik was vandaag weer met bommetje aka Elsie op pad. manmanman wat was ze woest en wild ze mocht niet galopperen voordat er wat stoom af was en dat moet in draf (anders is ze echt weg) maar uiteindelijk ging het toch min of meer goed. pffffff wat een portret.
Wij hebben afgelopen donderdag onze eerste les samen gehad! Wel een bijzonder moment haar eerste stapjes gezien haar zie opgroeien haar eerste stapjes onder het zadel en nu onze eerste les voor het eggie. Wat was ik verrast van hoeveel ze geleerd had in een kleine week! Ze kon gewoon een nette rollback en er zat zelfs een mooi stopje op! Maar ze voelde zo fijn om rijden !
Sunny
Geplaatst: 12-09-20 23:42
Achterom, wat een leuke foto van Utah! En wat ziet ze er goed uit!
Utah is dus bij mij gefokt, hier een fotootje van baby-Utah..
@candalisa: dat ziet er al fijn uit zeg! Ik snap dat je hier blij van wordt!
@sunny: leuk paard heb je gefokt dan! Heel fijn karakter en nog eens mooi om te zien Ik moet zeggen dat Ed ook fijn met haar omgaat, hij houdt er echt rekening mee dat ze heel vriendelijk is en het heel graag goed wil doen. In het begin begrepen we elkaar nog niet helemaal, dan merk je ook dat ze wat onrustig wordt, maar dat is ook heel snel weer voorbij. Ze is heel duidelijk en ook heel gevoelig. Ik vond het heel fijn om op haar te mogen rijden De basis zit er goed in, een rollbackje, stopje en begin van de spin pakt ze fijn op en liet mij tegelijkertijd haarfijn zien waar mijn aandachtspuntjes zitten. Topper.
Sicayes
Geplaatst: 13-09-20 12:17
Een kleine egopost; maar onze stal heeft vandaag zijn eerste VIRTUELE open dag! Eigenlijk hebben we elk jaar de tweede zondag van september een echte open dag, maar door corona is dat dit jaar een beetje anders..
We geven een rondleiding op de manege in live stukjes en er worden ook kleine demo's gegeven. Bandito en ik geven een kleine western pleasure demo (vooraf opgenomen). Heel spannend, want ik ben absoluut nog niet ZO goed natuurlijk ( ) en Bandito is net weer conditie aan het opbouwen (we galopperen net weer een week), maar toch leuk om te doen