Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LilCromedGun schreef:Hoi allemaal. Toch een tijdje terig weer. Ik wil een kleine update geven over mijn quarter Lil Cromed Gun van Gunners Crime Son ( Colonels Smoking Gun x Beautiful Crome) x Lil Dancing Queen (Lil Ruf Peppy x Sailors Dance). En ondanks de gouden bloedlijnen en zijn potentie om 75+ te halen. Heb ik hem toch de dressuur in gereden na zij prestaties in de reiningsport. Momenteel loopt hij thuis op Z dressuur niveau en enkele oefeningen voor de hogere sport. Ook hebben we het springen ontdekt en na 2x springen red hij makkelijk een meter. In het parcours 80 cm en dus BB. Voor de afwisseling rijden wij veel buiten en dit doet hem zo goed! Ik weet dat niet ieder het er mee eens was om zo'n mega goed paard Engels te gaan rijden. Maar hij uit zich nu in alle klasses op goed niveau na vele complimenten en ruiters uit alle takken van de sport die verliefd op hem zijn geworden door zijn mega veelzijdigheid en super karakter, heb ik een droom gevonden, ik wil de Quarter en de Paint meer in the picture gaan brengen. Dermate van "oudere" of "showsmart" paarden om te gaan scholen. Net zo veelzijdig maken en een forever home te gaan brengen. Ik hoor steeds meer mensen die zeggen op zoek te zijn naar " het onmogelijke paard" en als ze het omschrijven, omschrijven ze die van mij
justkid schreef:Ik doe helemaal niks met Elsie, ze heeft hittevrij en ik ookIk hoop zo op een hele bak regen straks... het is hier zo droog, alles verdort, ik ben bang voor bosbrand.