De garage waar hij nu staat en ook vandaan komt snapte niet hoe m'n vader de deur open gekregen had, ze hebben nog geprobeerd maar hij gaat nu écht niet meer open

Wel echt fijn Aleeneh, zal een hele opluchting zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannekje7 schreef:Hier ook een nieuweling! Ik ga vanmiddag een proefles western rijden.
Ook ik heb jaren en jaren "engels" gereden. Als meisje begonnen op de manege, maar vooral heel veel op verzorgponies gereden. Dressuur is mijn ding niet, springen vind ik geweldig, maar ben er erg slecht in (ondanks een paar privélessen die ik heb genomen). Dan heeft t verder weinig zin om in de bak te rijden, dus met de verzorgponies vooral lekker buiten gereden.
Nu ben ik door geld- en tijdgebrek sinds 2 jaar helemaal paard-loos. Maar dit weekend bij t NK western gaan kijken en pff, dat begon verschrikkelijk te kriebelen! En western is wel iets waar ik graag les in zou krijgen! En aangezien ik weer werk heb.... vanmiddag mn eerste westernles!!
Heb allemaal filmpjes op youtube zitten opzoeken, helemaal onder de indruk van een bepaalde gast die paarden natural beleert enzo! Maar nu een beetje nerveus voor vanmiddag, ik heb een hoop "slechte" gewoontes om af te leren!
Leuk detail: mijn vriend wil ook leren paardrijden! Dus als deze instructrice ons bevalt, gaat hij ook western rijden!
Jannekje7 schreef:Ik hoop het!
God, ik begin steeds nerveuzer te worden en heb pas om 18:30u les... Dikke onzin natuurlijk, het is niet zo dat ik er af ga kukelen ofzo. Meer nerveus omdat... weet ik veel, het nieuw is?
Ach ja, als ik met mn billen t zadel raak, voelt het vast weer helemaal vertrouwd
quibje schreef:jannekje, waar ga je lessen?
quibje schreef:ik heb toen ik mijn paardje kocht gedacht dat ik reining wedstrijden wilde gaan doen, maar ik denk dat ik het hou op lol met mijn knol, lekker wat trail, barrel en buitenritjes maken
ik hoef mezelf eigenlijk niet te bewijzen heb ik besloten
Soez schreef:Jannekje7 schreef:We gaan het wel zien. Ik ben verdorie 28, je zou zeggen dat ik me niet meer druk zou maken om dit soort dingen he
![]()
![]()
![]()