Ik ben het ook met de rest eens en zou inderdaad ook nog een poging doen met een andere hengst, in juli een veulen kan prima ja.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben het ook met de rest eens en zou inderdaad ook nog een poging doen met een andere hengst, in juli een veulen kan prima ja.. 

Dat is natuurlijk niet leuk dus toen ik hem omdraaide liep ie naar voren.
wel wat terughoudend maar hij liep.
Langs de auto's en een stukje de bocht om. De vuilcontainer zag ie niet eens.
Toen wilde hij weer omdraaien dus even stop gezet. Ho = ho. Dat vindt hij buiten moeilijk dus ook maar gelijk geoefend.
Hij bleef braaf staan dus de beloning was terug naar huis.

Alleen mijn probleem is nu de rest van mijn show outfit. Hiervoor had ik een zwarte hoed met een zwarte broek en een showblouse met zwart en turquoise. Alleen mijn nieuw hoed is taupe, Arthur gaf aan dat ik erg boos leek met een zwarte hoed en dat klopte
Zwart past gewoon niet bij mijn huidtint. Hebben jullie tips? Andere broek? Ik gebruik een hoed tijdens showmanship at halter en in hand trail. Zie onder foto's. P.S. Blijkt dat ik een erg klein hoofd heb, bijna kindermaat

jammerrr
onder de blouse op de foto past niet echt een taupe broek omdat er ook zwart in je blouse zit. Denk dat je voor een heel nieuw setje moet gaan dan die wat zachter is

goede oefening dus! Ook een balk op de volte gelegd voor in galop en dat was ook erg leerzaam. Grappig dat een "simpel" bakje zo veel kan toevoegen aan het rijden.
Op de één of andere manier pakken ze de western heel makkelijk op en zijn ze er ook nog best heel goed in. Ik kende er één en die deed gewoon slidings van een paar meter beter dan menig quarter
Noisy schreef:Em_ Ze noemen Haflingers in de westernscene ook niet voor niets AplenquartersOp de één of andere manier pakken ze de western heel makkelijk op en zijn ze er ook nog best heel goed in. Ik kende er één en die deed gewoon slidings van een paar meter beter dan menig quarter
Noisy schreef:Em_ Ze noemen Haflingers in de westernscene ook niet voor niets AplenquartersOp de één of andere manier pakken ze de western heel makkelijk op en zijn ze er ook nog best heel goed in. Ik kende er één en die deed gewoon slidings van een paar meter beter dan menig quarter
noows schreef:Ik denk dat wij uit dezelfde regio komen achterom. Op de grens van Twente en de Achterhoek?
Achterom schreef:Voor mij een half uurtje, dus ik doe mee. Hengelo Gld toch?
Maakt ook niet uit trouwens, andere Hengelo is net zo ver weg