ben me aan het orienteren op trail lessen de barrel lessen heb ik al gevonden, maar moet nog even gaan afspreken wanneer, zal volgende maand worden wegens te druk
Leuk, Quibje!! Ziet er ook echt zo'n leuk paardje uit
Traillessen zou 'k ook héél graag volgen, helaas wordt dat hier in de buurt niet gegeven. (We zitten nochtans in de Vlaamse Ruit.) En wekelijks een uur met de trailer rijden, zie 'k ook niet zitten. Ik rijd op woensdag al 35 min (x2) om te gaan lessen (reining).
Eén van mijn eerste lessen heb ik trouwens ook 'KRAK' gehoord (de mouw van mijn blouse). (En nog een andere les heb ik voor de zekerheid mijn knoopjes vastgemaakt met een veiligheidsspeld, wegens een te aansluitende blouse waarvan de bovenste knopjes steeds los sprongen.) Je bent dus echt niet alleen, Sheeltje.
CRAP! HUP, de grond op... Het was duidelijk mijn dagje niet vandaag. Woensdag zo goed gelest... Ik ging even wat oefeningetjes doen zonder zadel... Ik stap op (met opstapje) stap een paar meter en NET OP DAT MOMENT beslist de buurman blijkbaar om te beginnen slijpen of zagen of wat het geluid dan ook was... Dixie schiet dus weg en ik de grond op... Uiteraard NET in het stuk wat nog modderig was. Mooi, mooi, mooi. Dan maar zadel erop voor de veiligheid (de werkzaamheden stopten niet meteen). Nekreining in stap ging vrij goed. De bak ligt hier nog steeds niet goed (we wachten tot ie volledig is uitgedroogd en dan gaat de man van de grondwerken hem in orde zetten)... dus veel draf en galop heb ik niet meer gedaan.
Ik was de grond nog niet op gegaan bij Dixie... bij deze ook weer een mijlpaal. Modder valt relatief zacht. Blauwe plek en wat gezwollen op rechterbil/heup. (Maar ach, we zijn niet van suiker.)
das echt crap ja... ik ook beetje crapdag..gister heerlijk mijn bolide gewassen etc, zag er weer super uit, rijden ze vandaag tegen mijn bumper aan, die is dus ontzet en beschadigd wordt verzekeringswerk, maar wel jammer)
Hier helaas een ongeluk gehad.. we stopten voor een file in een tunnel en er is iemand achterop geklapt. Godzijdank is niemand ernstig gewond... M'n vriend heeft een klein sneetje in z'n rug van zijn riem. M'n vader heeft niks en ik heb best wel een klap gehad in m'n rug en nek. De ambulance is geweest maar hoefde niet mee. Onze auto is helaas wel total loss, we hadden 'm pas 4 weken ofzo.. we waren er zo trots op. Maargoed die is vervangbaar. Mijn deur kon niet meer open. Heb doodsangsten uitgestaan. M'n vader heeft op adrenaline de deur keihard opengetrokken... Daarna ging die niet meer dicht, kan je nagaan.. ik mocht er niet uit vanwege de pijn in m'n nek en rug. Het gaat opzich wel weer maar ben zoo geschrokken en alles doet zo'n pijn.. heb echt de striemen van m'n gordel in m'n nek staan. Gelukkig is de auto "maar" blik en zijn we allemaal nog heel.
Wat een nachtmerrie!!! Fijn dat jullie bijna niets hebben en idd een auto is vervangbaar...jullie levens niet... Logisch dat je geschrokken bent...dit is niet niets...
Ik heb denk ik die hele tunnel bij elkaar gekrijst... Ik was zooo bang. Er was ook mevrouw uit de auto voor ons (daar waren wij opgeduwt dus die had ook wat schade...) En die kwam naar ons toe gerend dat er ook vloeistof op de weg lag... Gelukkig heeft mn vader in paniek die deur gewoon maar open getrokken... Die auto was echt tegen de rechterkant geklapt want de linkerdeur kon wel gewoon normaal open. De brandweer kwam me wel gerust stellen en die man was super aardig maar mennn ik ben nog nooit zo bang geweest
Thanks! Ik ben echt helemaal beurs. Striemen in m'n nek van de gordel. En m'n nekspieren doen echt veel pijn. Net onder m'n borsten in het midden helemaal blauw en ook allemaal striemen en blauwe plekken op m'n onderrug. We waren op weg naar Festival aan Zee in Renesse spelen we elk jaar met de band (ik speel in een feestband). Het is om 16:20 uur gebeurd en we waren er om 20:00. We moesten om 23:30 spelen maar ik heb even gepast. Gelukkig speel ik 3e trompet en kunnen ze me wel missen in geval van nood. Heb net een hete douche genomen en lig al lekker op bed... Zo maar wat proberen te slapen. M'n vader en vriend spelen wel gewoon mee. Net ook mam maar even gebeld, die maakte zich enorm zorgen natuurlijk. Zij speelt niet in de band en is dus gewoon thuis.