[WN] Wie weet waar Fly nu is!?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:42

Mag ik even aanvullen, dat een sticky of whatever op western geen nut heeft, de rest van bokt komt daar namelijk niet.
Daarnaast zul je toch ook verder dan bokt moeten kijken.
Hier is iedereen maar in de weer, maar erbuiten blijft het vrij rustig.
Als je ook kijkt naar de reacties in dit topic, dan zijn het steeds dezelfde mensen die reageren.
Wat ik wel mis (voor de zoveelste keer) is het wat men gedaan heeft al.
Niemand verteld over zijn zaken die zijn ondernomen. Hoe weet een ander dan wat al niet meer hoeft? Zo krijg je dubbel werk en dus verloren tijd. Elke dag is er weer een meer verloren.
Waar is het plan, waar is de aanpak? Zo als het nu gaat werkt het maar half hoor.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:44

Holly het is de bedoeling dat de banner (die voor heel bokt zichtbaar is) naar de sticky linkt.. Dan maakt het niet uit waar de sticky staat. Dat is nu juist het hele nut van de banner Lachen

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:44

Wil men een forum waar men dingen op kan plannen, waar men de gebeurde dingen op kan schrijven enz? Dan maak ik die snel even een.

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:45

Anya schreef:
Het lijkt mij dat er een topic moet worden gemaakt met alleen de flyer, eventuele verduidelijkende tekst een slotje en een verwijzing naar dit topic. Van dat topic met flyer kunnen we dan wel even een sticky maken (als SM het er ook mee eens is).

Kan en wil jij dat allemaal doen Anya?

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:46

Hier is de nettere versie, heb de aftekeningen ook iets donkerder gemaakt. Inderdaad, dat ene bruine oor zou ik ook in de beschrijving zetten.

Afbeelding

(mag deze wel op webspace van Bart komen? Bij mij is 'ie in een mum van tijd over de datalimiet)

Ben het overigens met Gera eens over de foto, maar dit is het beste wat ik kan doen met wat ik nu beschikbaar heb.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:47

Mail mij de foto anders eens op info@gerahoving.nl
Misschien kan ik er nog wat mee... ik kan altijd zien!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:49

Nanouk schreef:
Kan en wil jij dat allemaal doen Anya?

Als iemand mij de tekst en de juiste flyer stuurt, wil ik dat (na overleg met SM) wel in een sticky plakken, een link maken en een slotje zetten.

De boel zelf in elkaar zetten kan ik helaas niet.. zit nu op mijn werk en kan wel steeds even kijken, maar een echte klus kan niet. Ik ga zo ook een vergadering in. Vanavond ga ik op bezoek bij Sonja, dus het zal dan wel laat worden ben ik bang.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:54

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:57

Anya schreef:
Als iemand mij de tekst en de juiste flyer stuurt, wil ik dat (na overleg met SM) wel in een sticky plakken, een link maken en een slotje zetten.

Ik heb de flyer in pdf gemaakt, maar kan hem even in jpeg-formaat opslaan, zodat hij makkelijker in een topic geplakt kan worden. Kan ik hem naar je mailen?

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 15:58

Arwen, geweldig werk! De foto die je nu gebruikt heb heb ik niet, die was van een andere bokker, maar ik heb nog meer foto's hier op CDrom. Magere foto's die wat scherper zijn, maar ook een mooie hoofdfoto, als je dat toch beter vindt. (Hoewel zo'n magere foto inderdaad wel om aandacht schreeuwt).
Stuur me even je e-mail adres, dan zal ik de foto's naar je toe mailen.

Holly, je vraagt om resultaten, maar die zijn er helaas nog niet zo veel... er is een tip binnen gekomen (bij Vera geloof ik) die richting Texel leidt, er is een handelaar die zegt haar op de markt in Utrecht te hebben gezien en ik ben nu net terug gebeld door de RVV dat ze in ieder geval de afgelopen 2 weken niet op een transport naar het buitenland is geweest. Ze hebben alle formulieren nagekeken, maar daar zat ze niet bij. Omdat ik geen exacte datum of vaste aanwijzingen heb kunnen ze niet zo veel meer doen voor me, maar ze zou de gegevens bewaren en zodra ik vastere informatie heb of een datum op welke dag ze op de markt heeft gestaan, mag ik terug bellen. Maar dan kunnen ze dus alleen kijken of ze naar het buitenland is gegaan, want binnen Nederland komen er geen papieren aan te pas. Ga gerust door met waar je mee bezig bent, het geeft niet naar wie of wat en het maakt ook niet uit als verschillende mensen naar dezelfde persoon mailen... beter een keer te vaak als helemaal niet.
Het is wel logisch dat je geen antwoord krijgt, mensen zien het, hebben haar niet gezien, dus reageren niet. Maar ze hebben de oproep gezien en zullen daar vast direct weer aan denken op het moment dat ze ergens een bonte merrie zien staan. Het is dus zeker geen verspilde moeite.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:02

gera schreef:
Ik heb de flyer in pdf gemaakt, maar kan hem even in jpeg-formaat opslaan, zodat hij makkelijker in een topic geplakt kan worden. Kan ik hem naar je mailen?

e-mail per pb gestuurd Lachen

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:04

Dus texel is ook een stukje om in rond te kijken?
Woont daar iemand (al is het een half uur rijden ervan daan)
Kom effe van je billen en rij daar even rond joh, kleine moeite is dat hoor.

Ik ga in ieder geval daar even op door met mailtjes versturen, want als de aanwijzing klopt komt ze vast wel boven water.

Zijn er al meer mensen behalve (naam kwijt) die rond de laatst bekende eigenaar de plekken afrijd? Kan niemand zich als vrijwilliger opgeven?
Kom op mensen, op de billen blijven zitten maakt dat we straks nog te laat zijn.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:05

Afbeelding

Dit gaat nogal tegen mijn principes en tegen alles wat ik heb geleerd in, maar op dit moment vind ik dat ik deze foto voor dit doel wel mag verscherpen Knipoog Sorry iedereen die me 'beter' heeft geleerd Scheve mond

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:11

Mag ik zeggen, dat ik de ogen, absoluut niet blauw vind nu?

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:12

Gera, nood breekt wetten Knipoog
Ik vind dat de kreet wel wat krachtiger mag..meer in de trant van: "HELP, WIE WEET WAAR FLY IS?!"

Holly, je bent geweldig! Hahahaha, als mensen nu nog durven om niks te doen dan sturen we jou er gewoon opaf Bloos! Extreme duivel
Laatst bijgewerkt door Vera op 26-08-04 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:12

Kunnen we niet de mensen die bijv. op Texel wonen een pb sturen om daar rond te kijken? Aangezien daar een tip wegkomt?

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:20

Mijn stalhouders kennen mensen die op Texel paarden houden, ik ga even vragen vanavond.

Francis, stuur maar naar arwenbijker@planet.nl

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:26

De Eagles Ranch, Driehuizen Paints en Indian Summer Ranch op Texel zijn wel al ingelicht?

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:27

Goedzo, trek die mensen net zo lang aan de broek tot ze ook echt iets ondernomen hebben potverdrie!

Vera, ik houd me met andere paardenzaken ook bezig. En ja stuur maar door haha. Nee serieus, met praten alleen kom je er niet. Ik stap straks ook in de auto om rond te kijken, ook al woon ik in brabant, je weet nooit. Stel je even voor dat jij zelf je paard kwijt bent, en dat dit jouw verhaal is, zie dan graag mensen praten, terwijl er verder weinig ondernomen word?

Ik denk dat de banner nu wel geregeld word, dus daar hoeven we ons geen druk meer om te maken.
Kunnen we ons nu iets meer gaan richten op ondernemingen. Wie heeft er plannen in zijn hoofd?

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:27

gera schreef:
De Eagles Ranch, Driehuizen Paints en Indian Summer Ranch op Texel zijn wel al ingelicht?

Als ik me niet vergis heb ik nu perongeluk twee maal een mail verstuurd naar de eagles ranch.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:34

Is het niet mogelijk moddies om een bulkmail de deur uit te doen, zodat alle bokkers een mail krijgen waarmee ze kunnen rondgaan in hun omgeving?

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:06

Hoe goed de zaak ook is, ik blijf tegen spam. Banner + gerichte mail lijkt me prettiger zonder dat je duizende mensen een mailtje stuurt die er niets mee kunnen.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:22

Ik ben ook tegen spam, normaal gesproken, maar er is een verschil tussen rotzooi met bijlages en dat op zijn engels, en het zoeken van een paard.

Een bulkmail wil niet meer zeggen dan 1 keer een mail in elkaar zetten, op een knop drukken, en iedereen van bokt daarmee benaderd hebben.
Dat is toch in feite wat je wil? Dat heel bokt de bannerleest en hier naar toe komt? Wat is dat het verschil met iedereen het zelfde PBtje sturen?

Desiree01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:37

Indian Summer Ranch, op Texel is al ingelicht. Deze man gaat rondvragen bij zijn collega's op Texel en houdt het in de gaten.

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:37

gera schreef:

Indian Summer Ranch heeft inmiddels een flyer gehad.