Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SmithsGirl schreef:even iets heel anders... wat is er met de Torsion Bora gebeurd? die zie ik helemaal niet meer op de site staan?
We hadden er één en die is gekocht door een vrouw die al heel lang niet meer had gereden...dat ding had hier 6 maanden gelegen. Ik was zooooooo blij dat ik er van af was
Sugarmiss schreef:
Waar blijven de foto's SG
Citaat:Idd raar dat de DUO niet loopt dan , lijkt me een mooi concept voor de mensen die wat keuze willen hebben....was dat nou ook dat zadel met die beugelbevestiging wat lager aan het zadel ?
Summertje schreef:Heeft iemand ook een link van die Randols zadels?
Vind zelf de Torsion Western erg mooi, daarentegen de Barefoot Western vind ik oerlelijk. Vind hem gewoon echt niet mooi.
Weet iemand of je de knop bij de Torsion Western ook eraf kan halen en er weer op kan zetten?Dat vroeg ik me af.
pmarena schreef:Ik heb wel het idee bij het plaatje dat je dan wellicht nog maar weinig beweging hebt in je beugelriemen , vergelijkbaar met bij een Engels zadel je beugelriemen onder het zweetblad doen...dat zou voor mij een reden zijn om er vanaf te zien
....maar de gedachte is

mirgino schreef:dit is de site waar mijn zadel gekocht
http://www.stocksattel.com/html/treeless.html
ik heb de Randols Trekker.