Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Maar voor hetzelfde geld wordt zo'n dier voor je neus verkocht. 
tweety_be schreef:troi schreef:Ik heb heb dit topic met plezier gevolgd, heel informatief!
Ik ben zelf ook rustig aan net rondkijken rondkijken naar een qpa en hoop je ervaringen niet te gaan delen.. Ben er wel van overtuigd geraakt dat RX keuring heel belangrijk is, ook al zoek ik geen hoog niveau wedstrijdpaard maar een 'van alle markten thuis en soms een wrannetje' paard
Succes! Daar was ik de afgelopen maanden ook naar op zoek... Ik zocht geen 20k paard, zelfs geen 10k, maar ik hoopte tussen de 5 en 7k toch iets te vinden... Viel dat ff tegen! Ik heb de zoektocht dan ook (tijdelijk) op gegeven. De teleurstellingen stapelden zich maar op (afgekeurde paarden, paarden voor mijn neus verkocht, paarden die dan uiteindelijk toch niet meer werden verkocht, etc.). Ik heb het er dan ook echt even mee gehad. Denk dat ik eerst maar eens mijn buitenlandse droom (= ranch ervaring) ga waarmaken. Kan goed zijn dat die dik tegenvalt
Maar kom dan heb ik het toch geprobeerd hè. Kan ik het me later nooit kwalijk nemen.
Beide dromen (mijn eigen QPA en mijn buitenlandse droom) zijn helaas niet combineerbaar door mijn financiële situatie, dus moet ik keuze maken. Maar die QPA die komt er gegarandeerd ooit welHopelijk is de zoektocht dan wel iets positiever ^^ Al ga ik mijn budget waarschijnlijk wel wat moeten opkrikken dan...

DubbelDun schreef:@Jessix: Maar die tak van western heeft weinig met recreatief rijden te maken en tussen reiners onderling zit net zoveel verschil in uiterlijk als tussen het ras Quarter als zodanig (de TB's en pure HUS-paarden daar gelaten)
Maar goed, ik wil een reining gefokt paard. 
)