charene schreef:Nee hoorBugsy deed niet mee (hihi) ze stond naast je samen met mij toen je foto`s aan het maken was en ik was aan het filmen..... geef niet hoor ooit zal ze wel mee doen
Nah, ik dacht toch echt dat ik haar op een gegeven moment in de bak zag staan met een palomino. Ze heeft toch ook een palomino? Ach, dan heb ik het vast verkeerd gezien en foto's gemaakt van de verkeerde persoon
Ook leuk
Het was ongeveer een half uur nadat ik jullie gemeet had. Ik dacht ook al: Die kleedt zich snel om in die tijd!IK heb het strodorp nog niet onveilig gemaakt, omdat ik dacht dat het tot half 10 open zou zijn en toen ik er om 10 over negen was hing al bijna overal zwart zeil voor. Verdorie. Maar ik hoop zaterdagavond nog even te komen en dan hooop ik dat ze ook wat langer open zijn, want ik zal er vast niet voor acht uur zijn. Wie is er dan ook?
Stars And Stripes dekens.. laat het me niet horen. Het paard moet nog komen, maar ik sla al van alles in. Ben zelfs in staat om een deken te kopen maar nee dat is niet handig, want ik ben er nog niet eens uit welk paardje het moet worden.. Dus nog even wachten en nadat ik de knoop door heb gehakt maar naar Arthur

Ik ga zo mijn foto's doen, omdat ik denk dat ik er nog een aantal mensen tussen heb die ik nog niet kon plaatsen gisteren maar die misschien ook nog wel bokkers zijn... Ik ben benieuwd!
Nou ja, volgende keer beter, ik weet nu hoe je er uit ziet, dus dan loop ik wel naar je toe
Zodra ze online staan, plaats ik in dit topic een link
.
.
tja ik was er al bang voor. Heb een heel leuk mini cameraatje maar die heeft maar 1.2 pixels dus binnen krijg je drama foto's. Gelukkig heeft Gera er een stuk of wat gemaakt (350 ofzo? hihihihi) en die kwamen er snel aan dacht ik! Nog heel even wachten!