[WN] WN: Marienheem, Wran Open NK

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 10:11

charene schreef:
Nee hoor Haha! Bugsy deed niet mee (hihi) ze stond naast je samen met mij toen je foto`s aan het maken was en ik was aan het filmen..... geef niet hoor ooit zal ze wel mee doen

Nah, ik dacht toch echt dat ik haar op een gegeven moment in de bak zag staan met een palomino. Ze heeft toch ook een palomino? Ach, dan heb ik het vast verkeerd gezien en foto's gemaakt van de verkeerde persoon Haha! Ook leuk Knipoog Het was ongeveer een half uur nadat ik jullie gemeet had. Ik dacht ook al: Die kleedt zich snel om in die tijd!

IK heb het strodorp nog niet onveilig gemaakt, omdat ik dacht dat het tot half 10 open zou zijn en toen ik er om 10 over negen was hing al bijna overal zwart zeil voor. Verdorie. Maar ik hoop zaterdagavond nog even te komen en dan hooop ik dat ze ook wat langer open zijn, want ik zal er vast niet voor acht uur zijn. Wie is er dan ook? Pling

Stars And Stripes dekens.. laat het me niet horen. Het paard moet nog komen, maar ik sla al van alles in. Ben zelfs in staat om een deken te kopen maar nee dat is niet handig, want ik ben er nog niet eens uit welk paardje het moet worden.. Dus nog even wachten en nadat ik de knoop door heb gehakt maar naar Arthur

Ik ga zo mijn foto's doen, omdat ik denk dat ik er nog een aantal mensen tussen heb die ik nog niet kon plaatsen gisteren maar die misschien ook nog wel bokkers zijn... Ik ben benieuwd! *LOL*

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 10:25

Gaaaaaaaaaaaaaapppp, we zijn weer even thuis!!! Het werd nachtwerk om de paardjes naar huis te brengen en zelf weer naar huis te gaan, maar goed, ik was niet weg van de tent waar ik de stallen in had en heb de paarden lekker naar huis gebracht.

Prijswinnaars, van harte gefeliciteerd allemaal!!! Ook gezellig om heel veel bokkers te zien en voor de Bokt- kampers onder ons; Silvia, Diana, Dennis, Xono en ouders, Sanwood Gold, Buddy......ze waren er allemaal!!!! En toen ik vroeg of Colin gewoon maar in Friesland blijft wonen, zei hij met een dikke (geheimzinnige??) glimlach nog ook!!! Nah.............dat vereist uitleg!!!

Straw Miss heeft haar Ned. titel van vorig jaar behouden. Ook dit jaar mag ze zich de mooiste Paint merrie van Nederland noemen, bij de Open en de Amateurs en tevens Grand Champion.

Made In Holland (Kobus) werd bij de 2 years Stallions ook Nederlands Kampioen. Bij de amateurs kon hij nog (!!!) niet tegen de grote jongens op. Daar werden we 3e en daar waren we bere- trots op!!!

Vrijdag gaat Straw Miss haar rondjes hobbelen in de pleasure......

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 10:26

[quote="gera
Ik ga zo mijn foto's doen, omdat ik denk dat ik er nog een aantal mensen tussen heb die ik nog niet kon plaatsen gisteren maar die misschien ook nog wel bokkers zijn... Ik ben benieuwd! *LOL*[/quote]

Waar kunnen we je foto's bekijken straks????

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 10:28

FlyingHigh, echt knappe prestaties die je gisteren weer hebt behaald. Ik ga maar geen Paint merrie kopen, zei ik al, ik kan toch niet tegen Straw Miss op *LOL* Jammer dat ik je niet meer heb gemeet. Ik heb je nog gezocht maar kon je niet vinden en hoorde toen ik wegging van Sprite dat zij je nog wel had gesproken.. Scheve mond Nou ja, volgende keer beter, ik weet nu hoe je er uit ziet, dus dan loop ik wel naar je toe

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 10:29

Ik ga mijn foto's gewoon op bokt plaatsen in een topic. Ik ga ze nu maar even uploaden en daarna wat kleiner maken om ze hier neer te kunnen zetten en ook nog toegankelijk te maken voor mensen die geen kabel of ADSL hebben Cool Zodra ze online staan, plaats ik in dit topic een link

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 10:33

vera schreef:
Karen, wat kan ik zeggen......ik denk dat je concullega´s blij zijn als jij stopt met showen, dan hebben ze ook weer een kansje!!

Stoppen??? Was da?????

Vera, ik ben trooootttsssss op jou en Digger. Het moment supreme in de ring heb ik niet gezien, ik heb je alleen in de voorbakje gezien en jullie zagen er prachtig uit!!!
Francisca..........ronduit balen. Niet getreurd, je merrie toont nu inmiddels een zwanger buikje en dat ziet er net wat minder gelikt uit dan een strak buikje, volgend jaar na de bevalling haar lekker aan het werk zetten, de spieren lekker oppompen en je staat er weer gewoon bij hoor!!!!! Je merrie is gewoon mooi en jij deed het super!!!! Vergeet niet dat halteren puur een kwestie van smaak is van de jury, misschien houden ze niet van te witte paarden, minimal white paarden of wat ook maar.......het speelt allemaal een beetje mee wanneer er veel goede paarden zijn die dicht bij elkaar zitten qua plaatsing. Kop op Ach gut .
Je patatje was verrukkelijk............... Kusje .

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 10:37

gera schreef:
FlyingHigh, echt knappe prestaties die je gisteren weer hebt behaald. Ik ga maar geen Paint merrie kopen, zei ik al, ik kan toch niet tegen Straw Miss op *LOL* Jammer dat ik je niet meer heb gemeet. Ik heb je nog gezocht maar kon je niet vinden en hoorde toen ik wegging van Sprite dat zij je nog wel had gesproken.. Scheve mond Nou ja, volgende keer beter, ik weet nu hoe je er uit ziet, dus dan loop ik wel naar je toe

Ach, jij zoekt toch een heel ander type Paint dan Straw Miss.......met Straw hoef ik geen reining- proefje te proberen, hhihiiiiii..........
Ja, ik heb een tijdje bij Jos, Roel en Sprite gezeten en jij was toen net even weg...nah! Morgen ben ik er weer even, wil toch ook even door het strodorp rennen en ik kom Straw Miss brengen en weer ophalen.

Ik wacht met spanning op je foto's!!!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 11:04

Ik heb ongeveer 350 foto's gemaakt, merk ik nu Scheve mond Erg toch eigenlijk

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 11:05

Dan zal ik nog maar een Bokker melden die in de prijzen is gevallen. Christien met haar Weanling Paint merrie. 2 maal NEDERLANDS KAMPIOEN!!

Gefeliciteerd Christien!!!!! SUPER gedaan! OK dan!

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 11:07

Ben inderdaad heel benieuwd naar de foto's! Gisteren zo druk bezig geweest dat ik het hele strodorp niet gezien heb..gaan we zaterdag duidelijk inhalen!!!!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 11:13

Is Christien ook een bokker? Ja, zij scoorde erg goed met haar Far Ute Domino (Sofie). Sofie vond dat stilstaan blijkbaar nog niet zo leuk, maar de jury was wel eensgezind over haar. Echt knap hoor!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 11:14

Foto's moeten er trouwens binnen anderhalf uur wel op staan, lijkt me. Ook al moet ik ook nog allerlei reportages doen voor school Scheve mond (met tegenlicht.. en ik heb echt geen idee hoe die zon staat..)

Jemille

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 11:31

Met okie ben ik 4e geworden in de halter klassen. Maar ik was apentrots. Hij was super braaf en maakte geen een verkeerde stap. Half uur voor de start was ik super zenuwachtig maar eenmaal in de inloopbak ging alles goed. Hij zag er fantastisch uit alleen te klein (was ik al een beetje bang voor). De bullebakken wonnen het van mijn ukkie....
Ik stond met grote ogen te kijken dat ze 2 jaar waren, had ze 4 jaar geschat.
Maar het was een super leuke dag..........

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 12:51

2 keer 1 by de yearling mares,wie had dat gedacht.zelf kon ik niet lopen vanwege een klein ongelukje(5 hechtingen in myn ondervoet),maar myn man heeft gelopen.goh,wat er dan op je af komt.we hadden nog nooit een halterwedstryd gelopen of gezien.het laatste half jaar hebben we er ons in verdiept.met heel veel dank aan blue zarka en sil.jammer dat we niet samen aan dit avontuur konden beginnen.dank aan zono,voor het foto knippen en aan lil voor het lenen van de ketting.sil,veel succes vandaag .iedereen gefeliciteerd met zyn pryzen,vooral karin van bekkum,die toch maar weer vele verdiende pryzen in de wacht sleepte.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 12:59

Was die prachtige buckskin van jullie? XoNo tipte me dat ik er even een aantal foto's van moest maken en natuurlijk moest ik even aan hem vragen of ze te koop is.. maar nee. Zij is echt wonderbaarlijk mooi. Prachtig paardje. De foto's van me zal ik snel op bokt plaatsen. Daar zit zij ook een aantal keer tussen

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 13:00

He Jemille....stonden wij in dezelfde klasse???
Ik was zo nerveus dat ik niet eens goed heb opgelet wie er allemaal waren, stom he. Iemand vroeg wie er gewonnen had en dat wist ik niet eens Bloos!
Maar jij hebt ook een tweejarige quarter hengst??

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 13:22

he wat leuk dat er foto zyn gemaakt,zelf had ik het fototoestel in de auto laten liggen,en ja,ik ben nu niet zo supersnel he,en wou natuurlyk ook niks missen.so like oh so is echt niet te koop,heb trouwens nog wel een hele mooie red roan staan.ik had trouwens net als vera geen flauw idee wat er om me heen gebeurde,je raakt in zo,n stroomversnelling

Jemille

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 13:40

Citaat:
He Jemille....stonden wij in dezelfde klasse???
Ik was zo nerveus dat ik niet eens goed heb opgelet wie er allemaal waren, stom he. Iemand vroeg wie er gewonnen had en dat wist ik niet eens
Maar jij hebt ook een tweejarige quarter hengst??

Jep, ik stond zelfs voor je Haha!
Toen ik eenmaal de arena in liep was ik gelukkig helemaal mezelf weer, dus kon goed om me heen kijken. Krijg alleen altijd de zenuwen als niet alles op tijd klaar is (vlecht, hoeven, vacht, startnummer...enz). Is alles klaar kom ik weer helemaal tot mezelf.

Maar inderdaad ik heb ook een twee jarig boefje...... plaatje al zeg ik het zelf maar te klein voor halter. Mijn vriend zei al dat ik het over een paar jaar moet gaan goed maken in de reining Knipoog (wat een vertrouwen heee Haha! )

Heb jij nog foto's gemaakt????? Misschien kunnen we wat uitwisselen (aangezien we toch achter elkaar stonden)

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 14:13

Heb jij een beetje donkere vos?? Of zit ik er nu helemaal naast? Ik ga volgende keer toch een beeeetje om me heen kijken hoor Haha!
Wat een lekkere muts ben ik ook, ahum.

Nanouk heeft foto´s gemaakt maar of die zijn gelukt weet ik niet. Verder wacht ik met spanning de foto´s van Gera en Sprite af.... Tong uitsteken

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 14:19

Sorry, heb net de foto's bekeken maar ze waren allemaal veel te donker............ Verdrietig tja ik was er al bang voor. Heb een heel leuk mini cameraatje maar die heeft maar 1.2 pixels dus binnen krijg je drama foto's. Gelukkig heeft Gera er een stuk of wat gemaakt (350 ofzo? hihihihi) en die kwamen er snel aan dacht ik! Nog heel even wachten!

Henriette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 14:20

Héé, Dirkje!
Gefeliciteerd!
Hoe hebben jullie het voorelkaar gekregen, dat jullie merrietje zo voorbeeldig is blijven staan!?
Het viel mij op dat ze echt geen beentje heeft verzet, goed hoor!

Mijn zus stond in dezelfde klasse met onze Sparky.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:05

Geeeeeeeeeeeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa. de 1,5 download uren zijn allaaaaang verstreken, we zijn heeeeeeeeeel nieuwsgierig!!!!! Waar zijn je foto's?????

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:07

Moest ineens een cabaretier fotograferen.. aahh
Maar ik ben NET thuis en ga nu beginnen. Het zouden wel meerdere topics worden, ben ik bang Lips are sealed

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:09

Vol verwachting klopt ons hart....

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:13

We zijn heeellleeemaaaaaal niet nieuwsgierig...... Party!!