Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
als jij op de juiste manier gaat trainen kom je dr wel
Poco4ever schreef:ik vind van nietals jij op de juiste manier gaat trainen kom je dr wel

Poco4ever schreef:ik vind van nietals jij op de juiste manier gaat trainen kom je dr wel
Sassy4barrel schreef:Poco4ever schreef:ik vind van nietals jij op de juiste manier gaat trainen kom je dr wel
Toch heeft een paard die voor dat onderdeel gefokt is heel waarschijnlijk meer aanleg om het te leren als een ander paard. Dus zal een Quarter geschikter zijn. Dat wil niet zeggen dat een ander paard er niet geschikt voor is of het niet zal leren.

Omdat ik denk dat de Quarter dan meer aanleg heeft. Dat wil niet zeggen dat dat zo is want uitzonderingen zijn er altijd ..
spicegirl schreef:en juiste manier van trainen helpt niet veel, je loopt ten alle tijden tegen de beperkingen van je paard op. en nog vaker die van de ruiter![]()
om maar niet te spreken over de beperkingen van je portemonnee..
spicegirl schreef:dat trainen niet helpt, moet jij toch wel onderhand weten ?
niet zo loellig doen, doe ik ook niet.
je kan trainen tot je een ons weegt-en dat kan heeel lang zijn, maar je zal never nooit een belg of een fries of een shet (VOORBEELD) naar de world show rijden.
spicegirl schreef:dat trainen niet helpt, moet jij toch wel onderhand weten ?
niet zo loellig doen, doe ik ook niet.
je kan trainen tot je een ons weegt-en dat kan heeel lang zijn, maar je zal never nooit een belg of een fries of een shet (VOORBEELD) naar de world show rijden.
en je hebt mensen die doorgaan en weg b nemen