[/quote]ooooooooo oke
Dan voel je het verschil wel daar Virginia geen quarter is[/quote]
Oke.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xmiloux1 schreef:Ik denk dat de 'gemiddelde penny'.. geen zin heeft om 17 pagina's door te spitten maar ook andere mensen, en dan zie je dat filmpje en oordeel je over wat je daar ziet en wat ik zag dat het er gewoon niet goed uit ziet.
storrum schreef:yildiz schreef:Maar echt; petje af voor de 'engelse' posters die de moeite hebben genomen om zich erin te verdiepen en misschien wel getriggerd worden eens te komen kijken naar 'onze' sport!
Helemaal mee eens!!
geerke schreef:eigelijk moet ik eerlijk toegeven dat western er meestal heel relaxed uitziet,en dat je de hulpen haast niet ziet die de ruiter geeft...de kleding vindt ik ook wel leuk...mmmm,het begint te komen...maar niet van die kleine pasjes hoor,daar pas ik voor

geerke schreef:eigelijk moet ik eerlijk toegeven dat western er meestal heel relaxed uitziet,en dat je de hulpen haast niet ziet die de ruiter geeft...de kleding vindt ik ook wel leuk...mmmm,het begint te komen...maar niet van die kleine pasjes hoor,daar pas ik voor