Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We gaan de training dus rustig aan eens oppakken en kijken wat eruit komt.
. en toch wil ik nooit meer een ander ras. en deze al helemaal niet kwijt, hoewel die dag sneller komt dan mij lief is
Sann_e schreef:Mensen: Als je reinining wilt rijden koop dan een reiner, of het nu een Appie een Quarter of een Paint is - maar een paard wat niet gebouwd voor de reining is gaat zijn benen breken.
(staat van-uit galop zo stil) dat heeft toch niets met reining te maken.
Daarbij een 69 scoren in de open reining, sorry hoor maar dat mag ook wel als je in de open rijdt.
Wat ik topsport vind: Worldchampionship - Olympische spelen- wereld ruiterspelen - futurity's - pleasure celebration noem maar op!! Dus helemaal NIETS in nederland
eschpolder schreef:ooo er is nog hoop dus voor mijn aanstaande veulen![]()
hoop stiekem wel dat het stipjes krijgt.
incrediblue x peek a boom juni 2011 uitgerekend.
Heeft in Susteren op de stal gestaan. Ik liep er toen stage en hielp Frank hij reed verschillende paarden van Indiana Farm.
especially Dandy Fashioned

Ik heb zelf dat boek ook over de Nez Perce ook: "De Appaloosa, het Nez Perce paard" misschien ken je het.
Wat Duke zegt, sturen en tempo is er niet meer bij
en niet moe te krijgen. Vaak met les werd er gezegd :als hij te snel is, laat hem maar net zolang rondjes rijden tot hij moe wordt ! Nou degene die moe werd dat was ik, maar hij niet ! Inmiddels is hij wat ouder en heb ik wel door wat ik wel en niet met hem moet doen, maar ja na 12 jaar samen mag dat ook wel ! Het blijft gewoon een grote knuffel met een hele eigen ik. Ik zou hem dan ook voor geen goud willen missen. Ik heb een filmpje van hem onder de foto's gezet op de hyves http://nezpercetribe.hyves.nl/