Neatsfoot kun je bij vrijwel elke online westernwinkel kopen. Belgische weet ik zo niet, bv arthur, eurohorse hebben het sowieso.
Annekexxx
Geplaatst: 26-08-14 18:44
Ik ben dan begonnen met enkel wandelingetjes te doen... (Niet meer longeren, niet meer in de bak hier rijden) Puur ontspanning voor haar. De wandelingetjes (alleen) van een half uurtje, die ze daarvoor ook altijd deed, als we nog even wilden 'uitstappen'. Daarna met pa + Lya eens een langere buitenrit (voornamelijk stap, maar toch af en toe een drafje en galopstuk ertussen). Geen enkel probleem. En dan terug les genomen (op locatie): veel stap en dan wat draf en klein beetje galop. Rustig opbouwen... en ze deed niet meer vreemd. Ik vraag wel nog niet zoveel van haar. Dan zondag een lange buitenrit - halve dag (maar op zich vrij rustig: veel stap en enkel galopjes op de mooie ondergronden en perfecte ruiterpaden). En woensdag (morgen dus) opnieuw les. Ik doe rustigaan... de controle in augustus in de dierenkliniek, leverde enkel mooie beelden en positieve besluiten. Maar een breuk geneest niet op 1-2-3.
Wacht rustig de DA vrijdag af. Ik duim voor jullie.
Dank je Gaucho, voor de tip. (Was ik nog niet tegengekomen.)
Zou ze niet last van iets heel anders kunnen hebben ? Een merrie die ik ken had bijv heel erg veel last van iets met haar baarmoeder. Van een lief rijpaard werd het er een die steeds iets anders waren dan anders. Vooral om de bak omdat ze dat ook iets minder leuk vond. Zou het niet zo iets kunnen zijn ?
xLianneZorro
Geplaatst: 26-08-14 19:06
Heb even vlot bij gelezen en vroeg me af... Rijden jullie allemaal met één hand?
ik denk dat ik zowiezo een 2e ronde ga doen, alle begin is moeilijk, maar in de tijd van de friezenweekenden begonnen we ook met een stuk of 10 en hebben we er ook een jaar bij gehad dat we met bijna 30 man waren ik ben optimistisch
Las net in het andere topic dat er weer iemand heeft afgemeld. Balen zeg! Organiseerde jij ook de friezenweekenden? Ik vind het knap dat je het zo allemaal voor elkaar krijgt!
@ Mondy, nou heb sowieso twee weken geleden Jan Jonas laten komen, ze heeft nu sowieso een reinigings kuur. Als de DA komt sowieso kreupel onderzoek en bloed prikken mocht hij niet weten wat t is.
Hoe kwamen ze er bij die merrie achter van dr baarmoeder?
Warboel
Geplaatst: 26-08-14 21:59
Hey Dressage, balen joh dat je paard niet goed loopt! Sterkte ermee!
Ik rij soms op 1 hand, scheelt dat Fritz geen beginner is natuurlijk maar nu ook vaak op 2 handen.
Hebben jullie de run van Shawn Flarida gezien van de WEG vandaag? Men zoooo gaaf. En een score! 229,5 staat op YouTube trouwens!
Lianne, weet niet of we het over dezelfde weekende hebben, maar ik vind het leuk om dit soort dingen te organiseren In sept heb ik ook nog een stalweekend geregeld
Lianne, weet niet of we het over dezelfde weekende hebben, maar ik vind het leuk om dit soort dingen te organiseren In sept heb ik ook nog een stalweekend geregeld
Pony en ik kunnen nog niet veel, dus meedoen is sowieso moeilijk. En ik ben niet zo avontuurlijk aangelegd zeg maar. (Maw ik ben een ongelofelijke pussy)
je hoeft ook niet veel te kunnen om een leuke tijd te hebben, en het gaat om de leuke tijd, niet om het laten zien hoe goed jullie zijn, dat laten we wel aan de experts over enne er zijn er altijd bij die pussy's kunnen ondersteunen