Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb dat op het eind ook gedaan, maar ik krijg op die manier nogal snel last van mijn hand (ik heb veel hand/polsklachten). Ik doe het dus telkens korte stukjes, zodat m'n vingers een beetje kunnen wennen, en ik hoop dat het dan steeds een stukje beter gaat.
weet eigenlijk niet of het heel veel uitmaakt. Opzich misschien wel, als je 1 vinger door de teugel hebt gaan je teugels meer naar 1 punt, hoe jij ze hebt zijn ze wat breder. Maar ik kan het van de week wel eens vragen, ben wel benieuwd eigenlijk

en dan na een paar keer briesen was het weer goed. Annekexxx schreef:Annekexxx schreef:Welk spul (olie) gebruiken jullie om je zadel er ietsje donkerder te laten uitzien?
(Ik ben zo bang dat ik het verkeerde product zou nemen.)
Iemand misschien een idee hier?
gaucho schreef:Neatsfoot oil is het beste voor je zadel. Wordt het iets donkerder van, maar ziet er wel natuurlijk uit.
_Dressage schreef:@ saga, dat was ik er vergeten bij te zetten. Dat hebben we inderdaad geprobeerd omdat mn zadel momenteel niet geweldig ligt. Het maakte helaas niet uit...
)