Jan_Trel schreef:Peter, je kan wel een boek uitgeven over dit onderwerp.![]()
Ik zie niet zoveel problemen voor de jury's hoor. Waar een jury naar moet kijken of de patterns aan het level voldoen. Meer niet, qua jureren veranderd er verder niets. En als iemand buiten mededinging meerijd is dat de zorg van de betreffende showmanager/secretariaat.
Als een jury weet dat er een ruiter buiten mededinging meedoet, plaatst hij/zij er gewoon een meer, voor het geval dat de betreffende ruiter in de prijzen valt. Bij het uitreiken van de prijzen wordt de betreffende ruiter wel opgenoemd, met z'n plaatsing en daarna de ruiter die uiteindelijk het betreffende lintje heeft gekregen.
Als er meedere ruiters buiten mededinging meedoen geef je de jury een lijstje met de betreffende startnummers, dan kan hij er bij de plaatsing rekening mee houden. belangrijk is denk ik wel dat iemand die buiten mededinging meerijd wel te horen krijgt op welke plaats hij terecht gekomen zou zijn.
Lijkt me niet moeilijk.
Helemaal mee eens....buiten mededinging en je plaatsing omroepen, maar niet plaatsen.
Ik probeer met mijn groene paard(en) ouder dan 6 jaar inderdaad onderlinge of D wedstrijden te pakken. Geregeld valt dit samen met andere evenementen waar ik met mijn door gewinterde paard
aan mee doe.
Een groen paard meenemen naar een Wran C wedstrijd waar ik ook mijn ervaren paard naartoe mee neem is dan een stuk gemakkelijker. Twee vliegen in 1 klap.