Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(nee, hij doet het er nog net niet in
) Rekening tussen de zakken en die betaal ik dan gewoon netjes en tegen de tijd dat ik aan de laatste zak begonnen ben, bel ik voor de volgende levering en die kan altijd binnen een week plaats vinden.
. In ons geval elke vier weken. Gisteren de levering gekregen van de 20 kilo zakken en dat is wel lekker hoor, veel handzamer dan zijn 5 kilo zwaardere broers!
russel schreef:Dat is toch hetzelfde als met Dodson en Horrell? Wordt ook bijna nergens verkocht, het is denk ik te weinig bekend. Ik heb ook geprobeerd St. Hippolyt te kopen, ook onmogelijk.
HappyAppy schreef:russel schreef:Dat is toch hetzelfde als met Dodson en Horrell? Wordt ook bijna nergens verkocht, het is denk ik te weinig bekend. Ik heb ook geprobeerd St. Hippolyt te kopen, ook onmogelijk.
Hoi, om ff met de deur in huis te vallen, St. Hippolyt is te koop bij Superhorse in Breda. Nu maar hopen dat je daar een beetje in de buurt woont.
) gelongeerd en of het is toeval of ik word een heel blij meisje, want wat een verschil
. Ze is een stuk minder voorwaarts, normaal als ze in de roundpenn komt, moet ze eerst even een kwartiertje uitrazen in volle galop, zo schuin mogelijk
. Nu waren het 3 rondjes uitgestrekte draf en we konden aan het werk. Het teruggaan naar de stap was ook veel minder een probleem en ik moest er zelfs af en toe aansporen om wat sneller te lopen...Ik duim heel erg dat dit geen toeval is.... russel schreef:Zo mooi. Maar je praat over bezorgen, heb je de baal zelf gehaald? Zo ja, hoe doe je 500 kg verslepen en vervoeren?

.

Er zit sinds kort een marstalldealer bij ons in de buurt, dus ik ga dat zeker ook proberen!