Ik ging normaal vanavond gaan, maar vanwege de dichte mist vonden we het erg gevaarlijk om zo ver te rijden. Morgen hopelijk beter weer, want dan gaan we in de namiddag
Net terug van Arthur het was echt super rustig bijna niemand moest ook niet wachten voor de kassa.
Heb alleen een professional choice pad en Davis splint boots gekocht. Voor de rest vond ik niet echt hele leuke dingen of aanbiedingen. Heb nog gekeken voor broeken en laarzen maar niks naar mijn zin of niet in mijn maat.
8nnemiek
Geplaatst: 27-12-17 09:36
Is er nog geen 2017 topic of heb ik er overheen gekeken? Wie gaat er dit jaar naar de sale? Ik twijfel nog, heb eigenlijk niks nodig maar ik vind het zo’n heerlijke winkel om rond te snuffelen
Ik heb nog geen nieuw topic gezien. Ik ga met twee stalgenootjes. Voor het eerst heen voor mijn eigen paard Niet dat ik iets nodig heb hoor, ze is nog niet eens uitgegroeid . Maar ik wil de CM actie even misbruiken en gaan kijken voor halter spullen. Dekens en pads etc komen volgend jaar wel. Wij gaan de 30ste!
En prompt krijg ik reclame van Agradi met CM in beeld
Maar goed om te weten, kan ik evt iig nog íets kopen
Wendy_Komen
Geplaatst: 27-12-17 09:49
Ik twijfel (is 1,5 uur rijden). Maar zou inderdaad ook 3 bussen cowboy magic inslaan. En ben eigenlijk opzoek naar een goede vilten pad. Iemand van vorig jaar die geweest is die mij kan vertellen of die echt goed afgeprijsd zijn?
Ik ga met bokker MarlonNaldo zaterdag rond 5 uur want wij willen de reining demo zien om 19.00! Ik wil alleen een nieuwe broek, verder heb ik niets nodig. Vriendin heeft wel een lijstje.
MallyBelly
Geplaatst: 27-12-17 10:13
Ik ga nog even kijken voor nieuwe beenbeschermers want die van mijn oude merrie passen niet bij de andere. Blij dat ik een kleine 20 minuten van de Shop woon, als het mij te druk is kom ik later terug
ik twijfel nog of ik ga, maar ben bang dat ik net wat tijd te kort kom. Is toch zo'n anderhalf uur enkele reis. Als ik zou gaan ga ik kijken voor een sidepull en laarzen. Geen idee of het dan de moeite is.
Weer terug Bij aankomst was de deur nog niet open en al wel een rij er voor, dus eerst maar even koffie gaan drinken. toen eerst naar de literflessen CM om er daar 3 van in te slaan. Dat was al 50 euro verdiend ivm de prijs bij Agradi . Daarna op het gemak de winkel door en een leuk hoofdstel uit gekozen met dots, want die zitten ook op mijn zadel. Mooi een-oortje van super soepel leer. Bij de kassa gekomen bleek daar net geen 10% korting op te zitten want de rode stickertjes is al de 'echte' prijs, alleen de gele stickertjes gaat nog korting vanaf (iets om in de gaten te houden). Maar met voordeel van de CM kostte die niet veel