In de tussentijd kun je wel mooi sparen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bella24 schreef:Hai! Ik lees een hoop over zadels. Ik ben ook op zoek. Afgelopen vrijdag ben ik naar Country Mill gereden om me te lagen informeren maar ik vond het assortiment erg tegen vallen.Ik moet echt een kort roundskirt zadeltje hebben voor mijn arabiertje. Daar had hij al weinig opties in en dan wil ik bijvoorkeur ook nog dark olied en zonder bling bling. De tweedehands modellen leken wel van beton aan de onderkant. Dat was nogal een tegenvaller. Nieuw hadden ze alleen voor mij de Buccaroo en die vond ik lelijk.
Ben nu aan het kijken naar modellen van Deuber bij Equimaro. Dat zou dan een nieuwe worden. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik een passende tweedehands ga vinden.
PowerReiner schreef:Hierbij een vraagje over boomloos, ik heb verhalen gehoord en artikelen gelezen dat men beter niet met boomloze zadels kan rijden omdat het gewicht dan op 1 of 2 ruggewervels zou komen te drukken in plaats van dat het gewicht en dus de belasting verdeeld wordt.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?