[WN] WN: Marienheem, Wran Open NK

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 19:34

fantasie , wij slapen in de veewagen.
en ik heb een tent mee voor tanja en brenda.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 21:20

Iedereen veel succes morgen en de andere dagen OK dan!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:42

Jos schreef:
fantasie , wij slapen in de veewagen.
en ik heb een tent mee voor tanja en brenda.

Ik wil niet naaste je staan hoor Jos. Straks wordt ik nog wakker van je gesnurk Haha!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 22:15

XoNo doet trouwens niet mee dit keer? Hij is de laatste tijd erg weinig op bokt te vinden..

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 22:18

Ik wet niet hoe het met Xono zit. Zit ie eigenlijk nog in Friesland?

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 22:25

Ik denk van wel, anders zat hij toch wel vaker op bokt, denk ik zelf. Hij houdt het lang uit daar! *LOL*

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:38

Ik wil graag zaterdag komen (kijken en aanmoedigen!), wie weet hoe laat de pleasure ongeveer begint?

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:41

Zijn er al uitslagen bekend????

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 21:38

Ik weet alleen dat VERA en DIGGER twee x tweede zijn geworden vanmiddag in de halterklasses OK dan! NOGMAALS, VAN HARTE Haha!

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 21:40

Ik weet een antal uitslagen, ik hoop dat ik nimand vergeet...mocht dit toch het geval zijn, alvast sorry.
Eerst ff mijn eigen wederhelft, Barry Schuurman werd met zijn 3-jarige hengst 2x Grand Champion.
Kim van Manen werd 2x eerste in de Aged Geldings, de Grand uitslagen weet ik niet.
Emmy werd 1e en ik geloof Grand Champion met haar merrie.
Paintje werd 1e in de breedingstock merries.
Fliyng High werd met Made in Holland 2x eerste en daarmee ook Nederlands kampioen.
Vera werdt ondanks haar zenuwen 2x tweede.
Willem Schollaard werd 2x eerste en de Grand heb ik helaas niet gezien.
Allemaal van harte gefeliciteerd!!!
Pfff, aardig lijstje,he? Ik hoop dat het zo klopt,correct me if i'm wrong. Ik heb niet alles gezien dus wellicht kan iemand me aanvullen.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 21:42

Super! OK dan! Ik kom zaterdag kijken (Wendy aanmoedigen, moet 6x rijden!!). Ik wens iedereen die meedoet heel veel succes!! Lachen

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 21:43

Geweldig. Iedereen gefeliciteerd OK dan!

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 21:46

Zie je wel, iemand vergeten: Karin van Bekkum 2x Grand Champion.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 21:48

Arme Karin Lachen
Nou ja de plaatsing maakt het wel goed denk ik.

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 23:09

En Rina natuurlijk!
Feline deed het super.... 4 lintjes, waaronder een 2e Haha!
Maar ze heeft de lintjes maar niet aan feline d'r box gehangen, want er sluipt daar een lintendief rond er was namelijk al een emmer met linten op mysterieuze wijze verdwenen >;)
.... raar hoor, wat moet je nou met de lintjes van iemand anders .... das net zo iets als ondergoed van iemands waslijn stelen toch? *LOL*

Voorlopig zijn er weer een hoop bokkers in de prijzen gevallen... van harte gefelici! OK dan!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 23:35

Ik heb weer een hele sloot foto's gemaakt, dus die zien jullie vast nog wel. Veel bokkers hebben het weer goed gedaan vandaag. Fransisca viel jammer genoeg wat minder in de prijzen dan vorige keer, StrawMiss van FlyingHigh viel een aantal keer in de prijzen en de jury was ontzettend eensgezind wat haar paardje betreft, rina deed het ab-so-luut niet slecht met haar A Saint She Aint door o.a. de tweede prijs binnen te slepen en Tomboy van Sylva en Sake v.d. Wal werd winnaar van de hengsten Paints (Grand Champion meen ik? Tja, ik kan nog niet zo goed met dat soort begrippen gooien..) En daarnaast dus alles wat hier boven staat: Vera tweede met Digger, terwijl dit de eerste keer halter was voor haar, dus helemaaal niet slecht en Bugsy deed ook mee met haar paardje, meen ik, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Heb haar plaats ook niet onthouden.. sorry Scheve mond
Ja, ik vond het echt super en heb weer meer tijd achter de lens van mijn camera doorgebracht dan voor mijn lens en zal proberen snel een aantal foto's te plaatsen!

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 23:39

... ik dacht al waar blijft ze, ik wist wel dat je nog achter de peecee zou kruipen als je thuis zou komen gera (hoor wie het zegt Knipoog )

Nog even om verwarring te voorkomen: Feline = A Saint She Aint Haha!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 23:42

Tuurlijk kruip ik nog even achter mijn pc. Eventjes kijken of er nog nieuws is geplaatst over Marienheem.. En hoe kon het ook anders..

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 07:26

gera schreef:
Bugsy deed ook mee met haar paardje, meen ik, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Heb haar plaats ook niet onthouden.. sorry

Nee hoor Haha! Bugsy deed niet mee (hihi) ze stond naast je samen met mij toen je foto`s aan het maken was en ik was aan het filmen..... geef niet hoor ooit zal ze wel mee doen

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 07:26

Vera,karen,

Hartelijk gefeliciteerd met jullie geweldige prestaties. OK dan!
En natuurlijk ook alle andere die prijzen hebben gewonnen.
Vind het ontzettend jammer dat ik er niet bij kon zijn maar that's life.

En voor diegene die nog moeten een dezer dagen. heeeeel veeeeel succes.

Groetjes,
Mo.

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 07:45

Wij (Buzzs en ik Haha! ) hadden een 7e prijsje gewonnen. Helemaal niet slecht natuurlijk, maar omdat het de vorige keer in de Kalverhoek zo ontzetten goed ging, was ik toch een beetje teleurgesteld. Maar... niets aan te doen. Volgende keer beter. Eerst mag ze nu voorlopig van haar dracht genieten en van het veulen natuurlijk volgend jaar
Iedereen van harte gefeliciteerd met de behaalde prijzen. OK dan!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 08:32

Allemaal van harte gefeliciteerd!!! Leuk dat er zoveel bokkers goed hebben gescoord!
Mehlika, wat een schitterende hengst is het toch!
Lovers En Francisca, volgende keer gaat het echt weer super want de jury had vast even stof in hun ogen toen ze Buzz 7e plaatsten.
Karen, wat kan ik zeggen......ik denk dat je concullega´s blij zijn als jij stopt met showen, dan hebben ze ook weer een kansje!!

Ik was apetrots op Digger, wat een held, zo´n eerste keer tussen al het paardengeweld (jaa, hij was erg onder de indruk van de oudere hengsten, daar durfde hij niet vlak langs *LOL* ) Maar hij deed het heel braaf ondanks dat hij een bibberende begeleider had. Haha!
Ik vond het nog erg leuk om te doen ook alleen moeilijk om te beslissen waar je gaat staan met 2 jury´s, je draait maar voor je paard langs....
En moet ik hem nu laten staan met dat beentje of toch maar even goed wroeten.....whaaah, bibber bibber. Maar ik heb genoten en ga er voor op het NQHA NK, erg spannend.
Ik heb weer teveel geld uitgegeven in het strodorp.....nieuwe Sendra laarzen (eindelijk), nieuwe deken voor Digger Lamicell in stars and stripes (Arthus had alleen maar dunne dekens in SaS) Hahahaha, Digger zag er erg grappig uit Clown
En van Nanouk kreeg ik een cap met "A Rugged Enterprise" erop genaaid met een NRHA logo erop, lief he!!!!! Lovers

BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 09:07

iedereen van harte gefeliciteerd met de prijzen en nog een paar leuke dagen te gaan voor iedereen.....suxxes en veel LOL. OK dan! OK dan!
Leuk ook dat ik weer bokkers heb ontmoet maar ik kan dat nooit allemaal onthouden Verward omdat het een soort reunie is van allemaal oude stal-maids
vanuit Hazerswoude. Pling ieder geval veel plezier allemaal. Haha! Knipoog *LOL*

Henriette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 09:22

Mijn zus Ria is met onze Sparky, éénmaal 3e geworden en éénmaal 7e Verward .
De jaarlingmerrieklasse was goed gevuld, maar ik had eerlijk gezegd wel wat meer deelnemers verwacht!

Ik blijf het toch een raar gebeuren vinden, de ene jury plaatst heel anders dan de andere.....maar goed, het zal wel een kwestie van smaak zijn.
Bob Mayhew (uit Engeland) hield overduidelijk van de wat meer "hunter-achtige" types (lange benen, minder massa).
De Canadees (Jack Drechsler) van de meer stevige types Haha! .

Al met al mogen we niet klagen en zijn we erg trots op die kleine; ze heeft zich super gedragen in de trailer (kleine 2,5 uur rijden Gaaaap ) en tijdens de wedstrijd.
Toen we thuiskwamen hebben we 't dekentje omgedaan pluk hooi gegeven en lekker met rust gelaten, binnen een half uur lag ze languit te pitten Slapen
Wat is het toch een superpaardje Lovers
Laatst bijgewerkt door Henriette op 25-09-03 10:11, in het totaal 1 keer bewerkt

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 09:22

Allemaal OK dan! met de mooie resultaten!!!
Nog even een aanvulling: Knipoog
Jackie (hier op bokt) heeft mijn jaarling Radical Moonwalker uitgebracht.
(Ik weet niet of iemand gekeken heeft, maar dat is de buckskin/roan)
Die is 1 x tweede (Amerikaanse) en 1 x eerste (engelse jury) geworden.
Ook tot mijn verbazing reserve champ. stallions. *LOL*
Jammer dat er maar twee deelnemers uiteindelijk in de ring stonden voor
de yearling stallions.
Ik heb op de eerdere berichtjes hierboven kunnen lezen dat er ook bokkers meededen, jammer dat ik die wel van naam ken (ik lees veel mee), maar de gezichten niet. Volgende keer beter???