spicegirl schreef:mss heb jij een andere definitie van knie-actie als ik.ik heb het echt nog nooit gezien.en omdat ze van nature met vlakke gangen gefokt worden, waar een fries zo hoog mogelijk moet komen..
ruime beenzetting kan wel, maar dat is wat anders als knie-actie.
Ja ik denk inderdaad dat ik een andere definitie heb van knie aktie dan jij. Een quarter kan nog zo'n mooie vlakke beweging met zijn voorbeen hebben, je kan die knie er heel makkelijk inrijden, door met constante aanleuning te rijden en te weinig been.
Maar als je zoveel ervaring en kennis hebt, zou je wel moeten begrijpen wat ik bedoel.
meissielief schreef:In het algemeen bedoel ik dat, omdat ik de indruk krijg dat je alleen serieus word genomen als je een quarter, of paint onder je kont hebt.
Ik denk dat inderdaad veel mensen zo denken, wat ik persoonlijk jammer vindt. Laat iedereen even in zijn waarde alsjeblieft.
Quote: Op datt niveau verschilt een appaloosa maar weinig van een quarter. Daarnaast is de appaloosa groter dan de paint in de USA...
Er is in Amerika een groot verschil tussen quarters, paints en appaloosa's. Veel mensen kiezen voor een paint of appaloosa omdat het niveau lager is en het er gemoedelijker aan toe gaat op wedstrijden.
Sliding: